Vlákno názorů k článku Internetové bankovnictví Komerční banky – Mojebanka od Carooso - Internetové bankovnictví MojeBanka KB je relativně nové. Před...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 9. 2002 11:35

    Carooso (neregistrovaný)

    Internetové bankovnictví MojeBanka KB je relativně nové. Před tímto existoval u KB klasický HomeBanking jménem Best a M-Best. Jeho uživatelem jsem byl přes dva roky. Všechny bankovní operace se připravily off-line a teprve potom odeslaly. Připojení k internetu trvalo asi 10 vteřin. Stažení výpisu bylo ještě rychlejší.

    MojeBanka nic navíc nenabízí. Práce je z důvodu neustálé komunikace se serverem velmi pomalá, doba strávená na internetu je značná. Objevují se výpadky a chyby. Instalace vyžaduje pevné nervy a odblokování bezpečnostních funkcí MS-Exploreru. Oproti tomu na pobočce byli při vyřizování certifikátu velmi ochotní a příjemní.

    Nový systém je trochu krok zpátky, ale také je to jistě otázka zvyku. Na vlastní přechod ze systému Best byla poskytnuta dlouhá doba a informovanost uživatelů byla velmi dobrá, za což patří KB taktéž uznání.

  • 3. 12. 2018 9:51

    Irena Horová (neregistrovaný)

    neustále něco mění a stále to nefunguje a když se chcete dovolat na zákaznickou podporu tak to je na hodinu neustále obsazeno asi spokojenýma zákazníkama kteří tápou ve změnách jako já takže přihlášení hotový HOROR

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).