Hlavní navigace

Názor k článku Internetové bankovnictví Komerční banky – Mojebanka od Jarda Jarda - vazeny pane Dejno, add1) nevim jestli jste nekdy...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 8. 10. 2003 22:45

    Jarda Jarda (neregistrovaný)
    vazeny pane Dejno,

    add1) nevim jestli jste nekdy s nejakou potizi kontaktoval pracovniky podpory na bezplatne lince 800 152 152, ale kdyz jsme popis formatu shanel ja, bylo mi nabidnuto jejich zaslani a navic jsem byl informovan, ze se nachazeji i na webu kb, uz presne nevim kde .... Zaslana struktura formatu je velice dobre popsana a pomohla mi odhalit chyby dodavatele meho ucetniho systemu :-)

    ADD2) hromadny prikaz .... Vzdy byl v aplikaci a snad i nadale bude :-)) jen se v KB terminologiii jedna o prikaz "davkovy" :-)

    add3) s trvalymi prikazy a inkasy Vam davam za pravdu, slibuji je jiz dlouho, ale chystany upgrade, ktery ted nekdy prijde, bude obsahovat tolik novych funkcnosti, ze sem ani nemohl uverit ... Jen aby to fungovalo :-)))

    Na zaver bych chtel doporucit vsem tem, ktere profibanka Stve, aby se poohledli po nabidkach jinych ustavu a vyzkouseli si praci s jejich aplikacemi (na urovni profibanky)

    P.S. ja sem mel tu cest s aplikaci GE Capital i CSOB aneverte tomu kterej rika, ze CSOB ci GE Capital nemaji potize a vse bezi hladce ... Chyby se stavaji opravdu vsude, hezky vecer

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).