Vlákno názorů k článku Internetové bankovnictví KB s chybou! od zdenka kralova - Nemelo by se to stat, ale stalo se....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 7. 2001 16:13

    zdenka kralova (neregistrovaný)

    Nemelo by se to stat, ale stalo se. Problem je spise v arogantnim jednani banky, ktera se svym klientum neomluvila a take nevydala jednoznacne stanovisko, zda slo o jeden pripad, nebo uz ututlali vice podobnych.

    Zdenka

  • 12. 7. 2001 17:37

    Čapek (neregistrovaný)

    Pro úplnost musím dodat, že se mi zástupci Komerční banky za tuto situaci omluvili, na obyčejné české poměry malého českého človíčka až příliš velkoryse - a to nemyslím ironicky. Ale nebojte se, žádný úplatek to nebyl :-).
    Jenže - já jsem nebyl poškozený, to že jsem obdržel cizí výpis, mě ani moc nepoškodilo, ztratil jsem tím asi 3 minuty drahocenného času. Jestli se omluvili i tomu, jehož výpis jsem obdržel (=poškozenému), to nevím.

    Čapek - autor původního článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).