Od září 2004 nejsou v hesle povoleny žádné znaky kromě písmen a číslic ( ať žije bezpečnost ). Od prosince už to ani neumí řadit výpis dle. data transakce - takže hezky tužku do ruky a hledat.
Připadá mi, že lidé z Uni_kradu_to se připravují na velký tunel.
Řadit to umí, akorát se to musí udělat ručně. Naprosto nechápu, který _pííp_ zavedl, aby defaultní řazení bylo dle *popisu transakce* a nikoliv dle data.
Hlavně, že když jim napíšu, že místo TITLE používají blbě ALTy, tak mi napíšou, že to bude až v další verzi, protože se vše musí hrozně pečlivě testovat. Od té doby byly venku 2 nové verze a pořád to mají blbě. A teď udělají takovou hovadinu jako to řazení. Tak mi přijde, že ti italové z Unikretýna s tím jdou do kytek. Jediné, co musím ocenit, že mi poslali dopis o tom, že zdražují. Neoceňuji to zdražení, ale to, že mi to napsali (narozdíl od minula, kdy se vůbec neobtěžovali).
Přepokládám, že tou oznamovací větou jste se chtěl otázat, akorát vám dělá problém vyjádřit se :-/. Stačí kliknout v seznamu položek (které jsou řazeny dle názvu reference) na záhlaví "Datum transakce", je to aktivní odkaz a vede na ten samý seznam, akorát řazený dle data, což je IMHO jediné užitečné výchozí nastavení.
Hluboce se omlouvám, došlo k chybě která nastává jen jednou za 10 let :-O. Opravdu tam měl být otazník. Jinak děkuji - toho jsem si nevšiml. Netbanka se stala znovu alespoň trochu použitelnou.
Ad 1) :-)
Ad 2) Chce to na ně tlačit, ať s tím něco dělají. Vždyť je to kurník jedno pitomé "SORT BY xx" v SQL, to by měl člověk opravené za 10 vteřin, kdyby měl tu možnost jim tam hrábnout.
Jestli jsou certifikovaní podle ISO 9000, tak to tak jednoduché není. Naše firma certifikovaná je, a změna jednoho znaku ve zdrojáku potřebuje se vším tím cirkusem okolo 2 člověkoměsíce práce. Oprava jednoho znaku v uživatelské příručce potřebovala měsíc.
To je fakt. Na druhou stranu, maj-li ISO, tak zcela jednoznačně mohou dohledat, kdo ten paskvil s výchozím řazením dle popisu transakce a nikoliv dle data pustil do světa a provést patřičné kroky.
Vzhledem k tomu, že mám s lidmi ve zdejší pobočce nadstandardní vztahy, mi občas pustí lehký povzdech. Proto vím, že je absolutně zbytečné se o cokoliv snažit. Úroveň lidí, kteří např. dělají Netbanku - no nelze mluvit o úrovni - je poněkud retardovaný synek pana domácího. Sám jsem vytrpěl některé rady jejich odborníků - katastrofa.
Od doby nástupu italů jde v bance vše od 10 k 5. A nikdo nedokáže nic změnit. Myslím si, že se bude opakovat scénář Union banky ( či jak se jmenovala ).