"Soutěž o nejdokonalejší platební příkaz, nejúžasnější historii transakcí a nejhezčí graf zůstatku zaměstnávala banky natolik, že dlouho ignorovaly další možnosti využití webu – například prodej. Nyní přišel čas na změnu a banky stojí před výzvou: jak efektivně prodávat klientům i ne-klientům prostřednictvím onlinu?"
No jasněéééé. Do takové banky, kde namísto rychlého a přehledného zpracování v účetnictví, mě budou otravovat vnucováním čehosi, už tam běžím, a dlouho tam zůstanu.
Jměnuje se to Masochistická banka, a Peter Polák je tam ředitel.
pokud by snad moje banka měla jít touto cestou byl by to pro mne pádný důvod se s ní co nejdříve rozloučit. Éra "tunění" IB totiž stále ještě není u konce, IB některých bank je to pořád poměrně k pláči. IB většiny bank nepředpokládá intenzivní práci a neumožňuje svým uživatelm rychlou a pohodlnou správu financí, namátkově třeba mBANK (nekonečné hledání, každé hlouposti), ERA (pomalé) nebo Sberbank (pomalé, nepřehledné). Připočteme-li k tomu ještě dodatečné "zasvinění" reklamou bude to opravdu utrpení v tom cokoliv dělat. Za sebe tedy říkám jasné NE.
Třeba FIO mi přijde ok, zadarmo a nic mi netlačí. Přitom z pozice obchodníka s cennými papíry by rozhodně měli co tlačit. Furt by teda mohli web zjednodušovat (minulá změna byla k horšímu), smazat reklamu, co má sama na sebe atd. No ale furt je to zadarmo a lepší než banky, kde se za tohle platí.