Vlákno názorů k článku Hypotéky v "akci" od hrabat chce každý - já nevím, ale uzavírat si něco na poště?...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2006 10:03

    hrabat chce každý (neregistrovaný)
    já nevím, ale uzavírat si něco na poště? Ne všude jsou vyvolávací systémy a když si představím tu naši poštu /stejnou jako stovky dalších pošt/: i když jsou na přepážkách upozornění "přistupujte jednotlivě" - lidi vám dýchají na záda a když se na předchozího klienta nenalepíte hned na záda a necháte tam odstup, hned vám tam někdo vleze (vč. vysokoškolsky vzdělaných lidí s titulem) a když je slušně upozorníte o soukromí, tak z vás ještě udělají blbce, proč tak "blbě" stojíte. To samé ve spořitelně. Chce to ještě pořádný kus výchovy. Nebo produkty sjednávat jen na pobočkách vybavených na úrovni 3. tisíciletí. Když on ale zisk a hrabat chce každý ... je to těžké zachovat nějakou etiku ...
  • 14. 4. 2006 17:25

    Pavel (neregistrovaný)
    Na "mé" poště to bude selanka. Pokud tam přidají tu židli tak se dočkáme front jako za komunistů na banány.
  • 18. 4. 2006 7:27

    ja (neregistrovaný)
    Kdyz jste u toho okynka, tak nekomunikujte s clovekem za prepazkou, ale jen se otocte na toho cloveka za Vasimi zady a tupe na nej zirejte. Osobne vyzkouseno - ten trotl za Vama to sice nepochopi, ale te obsluze do peti minut dojde, co Vam vadi a udela v pobocce poradek. Vyzkouseno s uspechem ve smenarnach, bankach i na poste.
  • 19. 4. 2006 7:53

    hrabat chce každý (neregistrovaný)
    Taky jsem toto vyzkoušel. Výsledkem byly jen hemzy toho za mnou na ostatní ve frontě, jak dlouho ještě budu zdržovat. Nehledě na to, že těch pár přepážek je na malém place a akustika je výtečná, takže půl města bude vědět, že jsem si nechal udělat fajnovou životní pojistku... Pokud je z 5 přepážek otevřeno 2 - 3, tak sjednáváním obchodu typu pojištění, stavebka atp. na takovýchto přepážkách rozhodíte jakžtakž plynulý chod celé instituce. Pošta ani spořitelna (hlavně na menších městech) nejsou na takovouto činnost zkrátka zařízeny! A pokud si na poště můžete koupit důležité cigarety, ale korespondeční lístky "má kolegyně, co tu zrovna není" - to hovoří za vše ...
    Ve spořce zase obsluha požádala o odstup, ale ten klient po ni (částečně právem) vyjel. Stál totiž ve frontě, kde na přepážce probíhalo jednání o pojištění. Zatímco v ostatních frontách byli odbaveni klienti, kteří přišli až po, ten klient trpělivě čekal, že snad na něj přijde také řada. A aby úředník na celou halu křičel: ke mně nechoďte, já dělám životní pojistku (nebo cokoliv jiného) a aby to opět věděla půlka města, to snad ve 3. tisíciletí NE!
    Nehledě na to, že odborná způsobilost k prodeji takovýchto produktů, jakým třeba životní pojistka je, nebude ve spořce či na poště nijak vysoká, což mohu potvrdit, když jsem v jedné pojišťovně musel vyslechnout přehršel dotazů klienta, kterého zpracovali ve spořce. Jak jsem vyrozuměl, polovinu věcí mu neřekli vůbec a polovinu špatně. Pojišťovák pak nějak tak přiznal, že nejsou za takovouto výpomoc moc vděčni - přidělávají jim tím práci (bezprovizní) a navíc jim berou kšeft, ale vedení celé finanční skupiny takto rozhodlo, tak musí držet ústa a krok.
    Pokud si na pojišťovně budu moci poslat balík nebo zřídit trvalák či vybrat z účtu, tak prosím ... Ale jinak: drž se ševče svého kopyta......................................................................................................................................................................
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).