Vlákno názorů k článku HSBC Premier, plnokrevník z anglické stáje (recenze a zkušenosti) od ortolani - Pred tydnem jsem dostal z HSBC Premier informaci,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 2. 2009 14:57

    ortolani (neregistrovaný)
    Pred tydnem jsem dostal z HSBC Premier informaci, ze pokud nesplnim kvalifikacni kriterium - tj. 1,000,000 CZK na ucte, zavrou se mi jakekoli ucty v zahranici, prestoze jsem ochoten platit extremne vysoky mesicni pausal 750 CZK. Povazuji to za podvod na klienta - pak preci nejde o tutez sluzbu, ale o imitaci Premier! Po opakovanych dotazech vyplyva, ze vedeni banky vlastne ani nevi, jak to cele je, a ani neni na koho se obracet.... Tak nevim, zda takova banka je duveryhodna a luxusni, jak se tvari. A rozhodne vaham, zda ji sverit penize v takove mire, v jake si o ne trofa rict! Mate s tim nekdo take nejakou zkusenost?
  • 25. 2. 2009 1:07

    Dalibor Z. Chvátal
    Pokud to nemají v obchodních podmínkách, lze to reklamovat. Ale změnit obchodní podmínky není tak složité... a pak to bude dané.

    I přesto není HSBC Premier k zahození, tedy pokud by tím neosekali i "mezinárodní rozpoznání" a skvělou asistenci (snad ne). A neomezené výběry z bankomatů kdekoli a se středovým kurzem MasterCard, kreditka na 150 000 Kč, kontokorent na 70 000 Kč... pořád to má svoji cenu. Ze svých zkušeností, všechny převody do států, kde má HSBC pobočky, byly zadarmo (z CZK účtu). A normálně se měl účtovat poplatek.

    Jestli je pravda, co píšete, tak je jasné, že HSBC chce majetné klienty a ne platiče poplatků. Ale možná se tak zbytečně okrade o skupinu klientů, kteří jsou schopni za kvalitní služby zaplatit. To by bylo škoda :-(
  • 12. 6. 2009 19:10

    bez přezdívky
    Naprosto s Vámi souhlasím. V HSBC zapomeňta na rovný přístup ke klientům. Byl jsem ten, kdo byl ochotný 750 Kč platit, ale banka mi dávala dost jasně najevo, že nemá zájem o klienta jako jsem já. Nakonec jsem dostal výpověď ze strany banky dle všeobecných podmínek bez udání důvodu. A právě proto, že jsem toho dost reklamoval, protože chování banky bylo neuvěřitelné, když se mi z účtu ztrácely peníze...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).