Vlákno názorů k článku Honba za vlastním balíkem aneb Jak reklamovat zásilku na poště? od McArtur - Každý přepravce má své mouchy. Za náš e-shop...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 4. 2019 9:21

    McArtur (neregistrovaný)

    Každý přepravce má své mouchy. Za náš e-shop musím říci, že Česká pošta i v době Vánoc patří k nejrychlejším a nejspolehlivějším přepravcům. Z kapacitních důvodů neodmítá zásilky, drtivou většinu doručí následující pracovní den i o Vánocích.

    U DPD se nám stalo, že balík šel na výdejní místo, přišel tam po 11. hodině a po 13. hodině oznámili téhož dne, že balík vrací, protože si zákazník zásilku včas nevyzvedl. Prokopnuté zásilky záměrně skládají tak, abyste to při přebírání neviděli.

    Balíky přes Gais jsou dobrodružství.

    Balíky přes PPL jsou z téhle trojky celkem spolehlivé, pokud nejsou Vánoce. Na poškozenou zásilku řidič obvykle upozorní a zeptá se, zda-li chceme sepsat protokol nebo zásilku vrátit.

    Intime je průšvih sám o sobě. Přiveze papíry, chce je podepsat a balíky že budou zítra.

    Nadávat na Českou poštu je hloupost. Má zdaleka nejvíc zásilek a tedy i nejvíc problémů. To je zákonité. Snad jen ta letošní změna oceňování balíku je neštěstí, ale i to už tu funguje např. u Uloženky.

  • 1. 5. 2019 7:39

    Jarmila (neregistrovaný)

    Já mám s InTime dobrou zkušenost. Z e-shopu nám chodily zásilky, s řidičem nebyl problém se domluvit na dodání další den protože v avízovaný den jsme nebyli doma. U nás teda doručování na jedničku.

  • 2. 5. 2019 10:38

    McArtur (neregistrovaný)

    Ono to je právě o těch řidičích. S některými není problém a dá se s nimi domluvit. Když ale v lokalitě bude jezdit "blbec", tak to kazí jméno celého dopravce. Lidi jsou dobří i špatní a tak je tomu všude i u všech dopravců.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).