Když tak pročítám zdejší názory, tak mě napadá, že v mnoha případech jsou ty "stížnosti" součástí antireklamy jiných přepravních společností, které samozřejmě vnímají ČP jako těžkou konkurenci nejen v množství ročně přepravených zásilek, ale také v cenách. Když si porovnám ceny České pošty a jiných přepravních společností, tak mi jednoznačně z toho nejvýhodněji vychází ČP. A když vezmu v potaz hustotu poboček ČP s možnostmi podání zásilky u jiných společnosti, event. uložení takové zásilky a jejího následného vyzvednutí někde, tak mi opět z toho nejlépe vychází ČP.
Ano, Česká pošta má nejvíc poboček a je možná (marginálně) nejlevnější. Jenže nedoručuje, což je u doručovací společnosti vada dost podstatná, abych parafrázoval klasika. A napadá mne též jiná klasická moudrost: "Nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci."
Jo a nejlepší antireklama na Českou poštu jsou "služby" České pošty, konkurence jen může sedět s rukama v klíně a usmívat se :)
No já tedy nevím, jaké ceny u pošty máte Vy, ale mě (i se zákaznickou kartou ČP) vychází PPL https://www.ppl.cz/balikprotebe/ výrazně levněji. Při podání netřeba stát 3/4 hodiny ve frontě, síť PPL pointů, kde je možné ho podat, případně si ho nechat uložit (ale to v mém případě jako příjemce nikdy nebylo potřeba, neboť na rozdíl od pošty PPL balíky doručuje) je podobná jako síť poboček pošty.