Ono se dá nejspíš něco vytáhnout na každého přepravce. Asi před půl rokem jsem si objednal nějaké zboží z e-shopu, který jako jedinou přepravu nabízel službu firmy Geis. Přišla mi SMS s tím, že mi bude zásilka doručována do 14.00 hod. určitého dne a že se se mnou řidič v ten den spojí k upřesnění času, kdy zásilku doručí. Čekali jsme od rána, nikdo se s námi nespojil. Až někdy po 16.30 hod. zvonek u vrat a ono auto Geis. Když jsem se značně nerudného řidiče ptal, proč mi nikdo nezavolal, kdy přijede, když jsem dostal takové avízo, tak mi sdělil, že to není jeho věc, že je jen dělník a né nějaký telefonista. Otázku, proč přijel tak pozdě, když měl přijet do 14.00 hod., jsem raději spolkl, protože to, jak se tvářil na první otázku, jsem dostal tak trochu strach, aby mi nedal přes držku... Takže asi tak.
Asi jak kde. Ještě se mi nestalo, že by mi doručovatel ČP předem nezavolal, že nám veze balík a zad je někdo doma. Nikdy se mi nestalo, že by někdo, komu jsem poslal balík, volal, že mu balík nedošel. A to měsíčně pošlu takových 5-6 balíků a obdržím jich obdobné množství. Začíná mi připadat, že používám nějakou jinou Českou poštu, než většina zdejších diskutujících. A to, jak jsem již zmiňoval, mám dvě bydliště, střídavě jsme v Praze a na venkově, přičemž přijímáme i posíláme poštu jak v Praze, tak na venkově.
A nepletete si to s nějakou jinou společností? Ještě se mi nestalo, že by mi doručovatel ČP předem volal, vždycky jen pošta rozešle SMS, která obsahuje velice konkrétní informaci o doručení mezi 13-19 a když se uráčí dojet, tak nevolá, ale zvoní na zvonek. Nedoručení balíku je extrém, který statisticky asi moc často nenastává a ty méně závažné komplikace s poštou s váma příjemce řešit nebude. To že mi v polovině případů pošta balík do ruky uloží rovnou na poště s odesílatelem nemám důvod řešit.
> Ještě se mi nestalo, že by mi doručovatel ČP předem nezavolal, že nám veze balík a zad je někdo doma.
Ha! Teď jste to s tím pohádkařením přehnal a chytil se do pasti. Doručovatel vám může zavolat pouze tehdy, pokud má vaše telefonní číslo. Logicky. Jenže kde ho vezme když smluvní stranou je odesilatel? Může ho znát pouze tehdy, když mu ho odesilatel dá. A že každý z těch 5-6 odesilatelů balíků vždy dá k zásilce vaše telefonní číslo, tomu věřím ještě méně než že u vás pošta opravdu doručuje, natož že volá (u nás nikdo nevolal ani v dobách kdy ještě doručovala, maximálně ráno poslali SMS, že to "někdy" přivezou). Takže tady je jasné, že lžete, když tvrdíte, že vám vždy volá.
Takže zdravím do P.R. oddělení České pošty a doufám, že alespoň dostáváte za víkendovou práci příplatky jak se sluší a patří :)