Mám také nejednu špatnou zkušenost s Českou poštou.
Například jsem na jejich stránkách zažádala o prodloužení úložní doby balíku, který mi byl dodán na poštu, ale z důvodu pracovního vytížení jsem ho nemohla v termínu vyzvednout. Bohužel se tato informace nedostala až na konkrétní poštu. Mohu poděkovat jen paní vedoucí místní pobočky, že ve své polední pauze, mi zavolala a optala se, jestli tento balík má vrátit, nebo si ho vyzvednu. Paní Kopecká je obětavá, ale Česká pošta si takových zaměstnanců vůbec neváží.
Poslední špatnou zkušenost mám s doručováním poštovních zásilek do schránky. Pohlednice k Velikonocům šly poštou, podle razítka na známce z 15.4., 15 dnů a dorazily až 29.4.2019, což je týden po svátcích!
No, já tedy nevím, ale pokud jste ten požadavek řádně zadala a obdržela jste na mail potvrzení, tak nebylo co by se dostávcalo na konkrétní poštu, neboť ta konkrétní pošta to měla ihned v systému u vašeho balíku. Nebo si skutečně myslíte, že u těch požadavků sedí nějaký pracovník a rozesílá je po konkrétních poštách ručně? :))