Vlákno názorů k článku Honba za vlastním balíkem aneb Jak reklamovat zásilku na poště? od anonym - Mám také nejednu špatnou zkušenost s Českou poštou. Například...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 4. 2019 10:36

    bez přezdívky

    Mám také nejednu špatnou zkušenost s Českou poštou.
    Například jsem na jejich stránkách zažádala o prodloužení úložní doby balíku, který mi byl dodán na poštu, ale z důvodu pracovního vytížení jsem ho nemohla v termínu vyzvednout. Bohužel se tato informace nedostala až na konkrétní poštu. Mohu poděkovat jen paní vedoucí místní pobočky, že ve své polední pauze, mi zavolala a optala se, jestli tento balík má vrátit, nebo si ho vyzvednu. Paní Kopecká je obětavá, ale Česká pošta si takových zaměstnanců vůbec neváží.
    Poslední špatnou zkušenost mám s doručováním poštovních zásilek do schránky. Pohlednice k Velikonocům šly poštou, podle razítka na známce z 15.4., 15 dnů a dorazily až 29.4.2019, což je týden po svátcích!

  • 1. 5. 2019 10:28

    J, Novák

    No, já tedy nevím, ale pokud jste ten požadavek řádně zadala a obdržela jste na mail potvrzení, tak nebylo co by se dostávcalo na konkrétní poštu, neboť ta konkrétní pošta to měla ihned v systému u vašeho balíku. Nebo si skutečně myslíte, že u těch požadavků sedí nějaký pracovník a rozesílá je po konkrétních poštách ručně? :))

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).