Léta nakupuji v e-shopech, obchoduji na Aukru, inzeruji vše možné na Bazoši, v Annoncích i jinde. Pokud e-shop nabízí dopravu Českou poštou, vždy si vyberu tuto přepravu. Zásilky, které odesílám s věcmi, kterém jsem prodal prostřednictvím inzerce, výhradně cestují Českou poštou. Ročně jde o desítky zásilek, které obdržím a desítky zásilek, které pošlu. Tak je to už nějakých 8-10 let. A je zajímavé, že jsem ještě nemusel reklamovat jedinou zásilku, nestalo se mi, že by mi zásilka přišla poškozená či s nějakým výraznějším zpožděním či že by si kupující stěžoval, že mu zásilka ode mě nepřišla. Nevěřím tomu, že bych zrovna já měl takové štěstí, když neustále na Českou poštu čtu jen samé stížnosti. Nebo že by si ti stěžovatelé mnohdy i vymýšleli, protože je módní na Českou poštu nadávat?
Za 20 let co českou poštu používám si mohu stěžovat pouze na to, že listonoš občas nezazvoni a pouze hodí oznámení o uložení zásilky do schránky a postupné zdražování , které jde ale ruku v ruce se všemi dopravci. Jinak jsem s poštou spokojen. Super pokrytí poboček, rychlost přepravy.
Nejde podle mě o módu, ale vždy se v tom objemu přepravy najde občas nějaký problém, tak se z toho nutně hned udělá téma. Pomlouvat je asi nějaký národní sport :)
Vážený pane, patrně máte štěstí na poštu. Protože já s nimi válčím už léta.Od roztrhaných balíků, házení upozornění do schránky, i když jsem byla doma,v poslední době dokonce po vhození upozornění do schránky, jsem se balíčku již nikdy nedočkala. A jaksi je to na poště ani nezajímalo. Balíček prostě není a hotovo, nezájem. Vrcholem bylo, když mi třeba zazvonila doručovatelka, že balíček je těžký,jestli si ho můžu vyzvednout na poště. No dobrá, bylo mi jí líto. ..Šlo o knihu! Co ta spousta nedoručených balíčků, které měly být do ruky a já si je vyzvedávaloa na poště? Kolik peněz navíc jsem zbytěčně zaplatila?! Nedělala bych nic jiného, než reklamovala s výsledkem nejistým. Díky za Zásikovnu! Mohlo mě dojmout, když šéf pošt jednou prohlásil, že služby jsou prostě takové že mají málo peněz. A co zdravotníci a šoféři aut a prodavači...jak by to vypadalo, kdyby na to flákali protože mají malou výplatu??! Mě by z práce vyhodili na hodinu. Oni nevím proč jsou nedotknutelní. Na přepážce neustále vnucují služby o které nemám zájem a jen zdržují další lidi za mnou. Dokonce se mi stalo, že moje pořadové číslo přeskočili a já musela znovu vyjet další. Nezájem... a to jsem z displeje nespustila oči...to by bylo na celou knihu....
Dobrý den,
No já mám i spoustu jiných témat na psaní,takže vážně nemám proč si nějaké vymýšlet. Jde spíš o to, že ty problémy jsou dlouhodobé,není vidět snaha je řešit a hlavně není žádná snaha je operativně řešit. Každému je to jedno,práci navíc s hledáním zásilky si musíte vyhádat. Žádná omluva,žádná náhrada. Tohle by mělo být automatické. V dnešní době prozakaznickeho přístupu firem vypadá postoj ČP jak z jiné planety...jestli nemáte špatnou zkušenost,tak dobře pro Vás,já jich mám hned několik. A protože se ten přístup nelepší,napsala jsem o tom první článek. Protože v minulosti jsem si říkala že si říkala, že selhat může každý. Tady ale nejde o žádné výjimky. Zdravím Vás Gábina Hájková
Paní redaktorko, vaše zkušenost přesně odpovídá mým. Mám s Českou poštou tolik a tolik otřesných zkušeností, že to asi jednou sepíšu knižně. Od "běžného" vaši zásilku jsme se ani nepodařili doručit, až po zpronevěru a úplnou ztrátu několika zásilek. Nyní používám jen Zásilkovnu a jsem velice spokojená. Přístup, cena, rychlost doručení a spolehlivost je nesrovnatelná.
Jednou jsem čekal doporučenou zásilku. Když mi ji konečně po dvou měsících vydali, tak na obálce byla historie jejího pohybu na doručovací poštu a zpět. Postupně tam byla razítka "Adresa neexistuje", "Adresát se odstěhoval", "Adresát nezastižen" a jestli se dobře pamatuji, tak mě i prohlásili za mrtvého. A to jsem se celou dobu dvakrát týdně na poště ptal, jestli už to došlo.
tak já taky nemám moc dobré zkušenosti s českou poštou,jako ten lístek nezastižen a doba kdy jsem byl 100% doma,a teď zase lístek vážený zákazníku vyjimečně jsme se vůbec nepokusili vám balík doručit a je na poště!!! Tak asi já nebo čp chápe slovo vyjimečně nějak jinak,mám to ve schránce co 14 dní, ale už i ppl se od nich učí,nebo někteří řidiči jsou hodně leniví. Jednou jsem se pídil kde je můj balík a prodejce mi řekl že se mu vrátil že si ho nikdo z depa nevyzvedl,to by ale musel někdo vědět že tam je
U nás pošta už nějakou dobu funguje tak, že akorát večer pošle SMS "U zásilky XY mimořádně nebyl proveden pokus o doručení z provozních důvodů, vyzvedněte si ji na poště". Možnost objednání nového pokusu - nic. Člověk musí na poštu, kde je půlhodinová fronta a přitom je otevřená s bídou polovina přepážek. Sice nedávno zavedli žhavou hypermoderní novinku - vyvolávací systém - jenže čísla v něm jsou v několika číselných řadách, takže si člověk ani nemůže odskočit nakoupit protože netuší, jestli ho zavolají za minutu nebo za hodinu. Prostě hrůza hrůz.
Zato poslední zásilka šla přes PPL a to bylo naprosto jiné. Ráno SMS, že mi to budou doručovat s dvouhodinovým oknem, přijeli na jeho konci, minutu předem zavolali - prostě super.
...tak v tom případě máte ukrutné štestí (možná zkuste i Sazku) a pravděpodobně i dobře fungující pobočku. Já reklamuji cca každou desátou zásilku( nedoručeno do vlastních rukou, ztráta zásilky, poškození zásilky).... Česká pošta poskytuje katastrofální službu a pokud lze, snažím se jejím "službám" vyhnout. Případ popsaný v článku a řešení věci ze strany ČP je zcela typický.