Ale naprosto příšerný zákaznický servis. V tomhle Citi naprosto propadá i za low-cost bankama. Je to vidět i v různých anketách a čtenářských hodnoceních.
Vše se v plné síle ukáže, když potřebujete něco reklamovat. Chyba "je zásadně" na straně zákazníka, místo konkrétní odpovědi dostáváte jenom odkaz na všeobecné podmínky (kde to třeba vůbec není). Nedostali jste slíbenou slevu? V případě Citi shopping karty jsou dokonce zavádějící informace na webu. Seznam prodejců, kde získáte tu 2% slevu je tak 50/50...
Citi zkrátka není pro slabší povahy :-) Pokud nemáte chuť různé věci neustále řešit na Citilince, tak do toho radši vůbec nejděte. Pokud rádi komunikujete s finančním arbitrem, jděte do toho, určitě se vám tato příležitost naskytne :-D
Naprosto přesně. Reklamujte, reklamujte, na různý reklamace stejná namnožená odpověď, že mají pravdu a ať se podívám do všeobecných podmínek - kde to samozřejmě není a při dotazu kde to mají konkrétně vám nic neřeknou. Vyzkouší si na vás všechny podlé obchodní a marketingové triky.
Jinak ten rozhovor je lež už od nadpisu: jejich kreditka v mé zásuvce už pár měsíců leží.
Jen tak naokraj - City Shopping karta už neexistuje, jen dobíhají dříve vydané. Nová City Life by měla ty zmíněné nesrovnalosti řešit, protože 2% by se měla počítat z jakéhokoli nákupu a tím odpadnou zmatky kolem seznamu prodejců, klasifikace zboží atd.
Ne že by si za případné nekorektní jednání kolem tohoto v minulosti nezasloužili kritiku, ale na druhé straně je to kritika problému, který již není tak docela aktuální...
O solidnosti té společnosti svědčí už jen tento web:
http://www.kreditky.cz/citibank/citi-life-kreditni-karta/
Kde jsou informace o bonusu? Kde je podrobný popis toho jak to funguje? Ale hlavně že to jde hned objednat!
Jinak pokud je bonus opravdu 2% tak se to začne vyplácet až od útraty 30 tisíc korun ročně a to je celkem dost..
Tenhle příspěvek ovšem kandiduje na blábol roku... Kritizujete citibank za to, že jste naletěl na nějaký agregační web, který jen přeposílá požadavky dále (kdoví zda ne zcela bez věcomí bank) - dobrý fór :-)
Kdyby vás napadlo se podívat na www.citibank.cz, tak byste našel popis podstatně podrobnější na pár kliků - konkrétně na https://www.citibank.com/czech/consumer-banking/czech/citikarta/citi-life.htm .
A k té roční útratě - no a to jsme u potřeb každého jedince. Já třeba platím kreditkou defakto úplně všechno, takže mám obrat průměrně tak 20k měsíčně. Nedělám to kvůli obratu - prostě takhle funguji už dlouho a je to praktické (vš splaceno v bezúročném období). Popravdě kdybych mi 30k ročně připadalo jako "celkem dost", tak by mi hlavně přišlo jako nesmysl vůbec používat kreditku...
Pod to se mohu (bohužel) podepsat. Vždy každému tvrdím, že bude se Citi velmi spokojený, pokud pochopí její myšlení a jak s ní má komunikovat. Pokud to nepochopí (což je většina), budou vznikat problémy. Stačí sledovat různé diskuze, kde je to v 80 % o špatném pochopení a následném standardním přístupu banky, která postupuje podle US standardů, a ty lze v CZ aplikovat jen obtížně. Snad se to zlepší, naděje umírá poslední :)
Další, co nepochopil :-) Kreditku Citi mám od 8.10.2003 (tehdejší Eurotel kreditní karta) a ještě nebyl problém. Ale je fakt, že nejsem typickým držitelem karty :-)
Píšu a říkám to dlouhodobě. Problém není v produktech, které jsou u Citi dobré (podobně jako u jiných bank, ať to není PR :)), ale v přístupu při prodeji, kde někdy dochází k informačnímu selhání. Což nejsou zaměstnanci Citi, ale externisté. Jenže když klient podepíše, že "byl seznámen a souhlasí", pak banka očekává, že je vše OK a nechápe, když není (a přijdou nedorozumění a sankce).
A pak je tu to české myšlení, že zajdu na pobočku a všechno vyřídím vs. americké, že se to řeší telefonicky a zbytek člověk najde na webu.
Osobně si myslím, že pokud si jakoukoli kreditku Citi pořídí průměrně inteligentní a vzdělaný člověk, který ji využije v tom, co nabízí, bude spokojený. Pokud nepochopí, co podepsal, tak:
1. K obchodu vůbec nemělo dojít, protože
2. kartu bude používat špatně, poté
3. se z něj stane nespokojený klient a
4. bude si stěžovat všude, kde se dá.
Ale upřímně, snad nikdo z agentů externích firem pracujících pro Citibank nedrží zájemce o kreditku pod krkem s nožem na tepně se slovy "podepiš, nebo zemřeš". Když něčemu nerozumím, nepodepisuji.
No, pokud je takovéto "selhání externistů" tak časté, jako v případě Citibank, a banka to už léta nijak neřeší, tak to naznačuje, že nejde o selhání.
A vzhledem k tomu, že tito externisté lžou vždy v nějakém období na různých místech stejným způsobem, tak to znamená opět jediné: externisté jsou úmyslně školeni k podvodnému jednání. A je buřt, jestli přímo Citibankou, nebo nějakou externí firmou. Protože se tohle děje dlouhodobě, tak je zřejmé, že pokud je to externí firma, tak "jen" plní zadání.
Že mají lidé číst smlouvy je jasné. Úplně stejně jasné, jako že prodejci nemají lhát. Vysmívat se obelhaným zákazníků, že uvěřili tvrzení zástupce firmy je sice právně v pořádku, ale i tak mi to přijde poněkud... morálka galérky.
Osobně bych spíše hádal, že to dělají přes nastrčenou firmu, aby samotné Aby Citibance nikdy nic nedokázali. A firma dostane velmi obecnou objednávku + ústní pokyny mezi čtyřma očima.
Ale už jsem viděl těžko uvěřitelný věci, a ono je možný všechno. Poznal jsem maníky z představenstev bank a firem, neschopné elementární logické úvahy. To jsem stál s otevřenou pusou, a říkal jsi, jestli to předstírají, že jim jednoduché věci nedocházely. Smlouvy, které měly druhou stranu "dusit", ale ve skutečnosti obsahovali ze zákona neplatná ustanovení + přiznání k nezákonnému jednání. Takže možný je všechno.