Aniž bych byl velkým příznivcem GE, nedá mi, abych ji zde neobhájil. Před kritikou procesu pomoci s přechodem od jiné banky do GE je nutné mu porozumět - GE klientovi pomůže identifikovat jeho závazky v cizích bankách, elektrárnách, plynárnách ... a vyplní s ním písemné žádosti, které za své peníze odešle. Na žádostech je podepsán klient, o převod plateb apod. žádá on. Jedná se tedy o stejný postup, jaký by třeba udělal klient Novák, kdyby mu doma radila jeho teta Nováková - odbornice na bankovní aktivity, a byla ještě tak štědrá, že za něj zaplatí poštovné za odeslání žádostí.
Kritizující banky tedy v podstatě hovoří o svých procesech a měly by jasně uvést, jakým způsobem žádosti svých klientů akceptují. Pravděpodobně žádná z nich nemá ve svých nařízeních dosud ošetřeno, jakým způsobem je možné zrušit účet, zda je nutné to provést - podepsat žádost - před pracovníkem banky na pobočce nebo zda je to možné udělat jen korespondečně.
Na obranu GE bych dále uvedl, že jistě jako každá jí podobná instituce nevstoupila do otevřeného boje, aniž by předtím svoje úmysly "neotestovala" a tak jistě několik měsíců banky, které dnes křičí, kritizované žádosti dostávaly a bez problémů je vyřizovaly. Zřejmě o tom však nevěděli ti správní lidé. Proto je kritika bank především kritikou do vlastních řad a GE je potřeba vzdát hold za to, že touto aktivitou rozčeřila stojaté bankovní vody.
docela se mi líbí výraz "banky křičí"
...jelikož jsem malinko o nabídce GE přemýšlel, tak jsem si pročítal pár článků na netu.
Jediný kdo neco "vyřvává" do světa je však GE (s tím nemám problém-propagují vlastní službu). "Výkřiky" ostatních bank jsou jen pisateli dokola omýlané strohé vyjádření jejich tiskových mluvčích na přímé dotazy medií...
Nechci se zastávat tech zlých vyběračů poplatků (ačkoli, jsou mobilní operátoři, telekom, transgas, čez ... lepši? :), ale když nadávám - nepřekrucuji - nejsme v politice přátelé ;oj