Vlákno názorů k článku Finančním poradcům se nevěří. "Můžeme si za to sami," přiznávají od Slečna - A jak pak víte, že se nepodílí i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 10. 2011 21:59

    Slečna (neregistrovaný)

    A jak pak víte, že se nepodílí i na ztrátě?? Zjevně o práci finančních poradců ni ć nevíte!!!! Každý poradce bere zodpovědnost za svoji práci - jak v kladu, tak v záporu a to byste se divili, jak to vypadá, když smlouvy klient zruší!!!

  • 4. 10. 2011 22:47

    xf (neregistrovaný)

    To ano. Ale ty hovoříš o odpovědnosti "poradce" nahoru vůči firmě (a zapomínáš zmínit, že i tato odpovědnost má omezenou časovou platnost).

    My zde ale hovoříme o odpovědnosti dolů, vůči klientovi. A ta je nulová. Tedy spíše záporná. U příbuzných jsem zažil, jak pojišťovna nechala napravovat prokazatelnou chybu poraděnka na náklady klienta. (S klientem sepsáno a podepsáno správně, poraděnko to poté přepsal pojišťovně chybně, a kliente trmácej se 50 km tam, 50 km zpět do sídla pojišťovny s občankou. A těžko se na to vykašlat - šlo o příspěvek zaměstnavatele.)
    Ani takhle malá není odpovědnost vůči klientovi.

  • 5. 10. 2011 6:39

    Patrik Chrz

    Nejhorsi vec, ktera poradci/prodejci hrozi, je, ze kdyz klient do 2 nebo 3 let zrusi smlouvu, tak bude muset vracet provizi nebo jeji cast. V nejhorsim pripade je tak na nule. To ze klient pri predcasnem zruseni produktu prijde nekdy i o vsechno, co tam vlozil, za to odpovedny neni. Stejne tak za negativni vyvoj klientova portfolia. Ciste teoreticky je odpovedny za podani nepravdivych nebo zavadejicich informaci ci jinak chybna doporuceni (jsou na to i pojisteni), ale to se temer neda dokazat - vzdy bude tvrdit, ze klient to takhle chtel, vzdyt to prece podepsal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).