Jako ze strany spořitelny opravdu hnus, ale ta stejným způsobem okrádala důchodce i předtím vnucováním různých "výhodných" balíčků, "lepšího spoření" a dalších pochybných produktů, jen to nikdo nerozmazával.
Článek bohužel kazí závěr, pokud bych byl posledních 20 let u dominantních dodavatelů plynu a elektřiny, tak přijdu na vyšších cenách o statisíce. Oproti tomu je pár týdnů v režimu DPI procházka růžovým sadem.
Dobrý den, pro seniory máme na účtech nastavené přívětivější podmínky než pro klienty v produktovém věku a některé služby, které jsou běžně placené, jim poskytujeme zcela zdarma. Seniorům nad 70 let umožňujeme bezplatné zadávání plateb i prostřednictvím poboček nebo telefonních bankéřů, protože si uvědomujeme, že nemusejí mít plošný přístup k internetu nebo k zařízení, které je on-line propojeno s účtem.
Všechny změny v ceníku a v podmínkách služeb oznamujeme klientům dva měsíce dopředu. Mají-li klienti nastavený souhlas s marketingovou nabídkou, máme i více možností, jak jim aktivně komunikovat nové produkty.
Už od roku 2016 nabízíme možnost vedení účtu zdarma, což jsme podpořili i masivní reklamní kampaní.
Měli by jste zvýhodnit důchodce od +65 a ne jim rušit účty nebo je měnit za standard nebo běžné aby platili za vaší touhu a nesplňovali jejich touhu!! Tak je vidět jak jste na tom s etikou a morálkou. Být vámi, nechlubil bych se pouze některými klienty. Toho kdo vás vlastní to nezajímá. Laciná slovíčka vám nedělají a realita se neztrácí v příčině a následku. Místo vstřícné banky jste se stali nevstřícnou.
No, nevím, nemám chuť to porovnávat, ale já ještě senior nejsem, i když daleko do toho věku nemám, ovšem léta využívám účet u jiné banky, kde na poplatcích nezaplatím ani korunu. To považuji za podstatně lepší: Moje banka nedělá rozdílu mezi seniorem a neseniorem, ale běžné služby mu poskytuje zdarma. Není to snad lepší řešení?
Naši klienti rovněž, bez ohledu na věk, mohou využívat účty bez poplatků. Je však nutné vědět, že je běžnou praxí v mnoha bankách (ne-li ve všech), že úkony jsou zdarma tehdy, pokud je klient provádí bez asistence bankéře, a to ať už bankéře na pobočce nebo telefonního. Tedy například platby zadané prostřednictvím digitálních kanálů nebo bankomatů jsou pro všechny zdarma, ale platby zadané na pobočce nebo po telefonu s bankéřem jsou zpoplatněny. A tady nastává zvýhodnění pro seniory, protože ne všichni mohou mít přívětivý vztah k technologiím, byť je nechceme v žádném případě podceňovat.
Senioři nad 70 let tedy mají možnost své platby zadávat bezplatně i na pobočce nebo po telefonu. Nám to přijde fér.