Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku eBanka si nevšímá klientů od Paulus - Jsem klientem eBanky od samého začátku. Tenkrát se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2002 20:42

    Paulus (neregistrovaný)

    Jsem klientem eBanky od samého začátku. Tenkrát se jmenovala ještě Expandia Banka. Můj subjektivní dojem je, že eBanka se rapidně zhoršila ve svém přístupu ke klientům od svého "spojení" s Českou pojišťovnou. Nakonec dá se vůbec od pojišťovny čekat nějaký vstřícný přístup ke klientovi. A navíc od ČP?

  • 10. 5. 2002 22:43

    icemartin (neregistrovaný)

    No Vážení přátelé, já se dozvědět, že se moje banka slučuje s ČP tak okamžitě beru nohy a prachy na ramena. Z těch pár komentářů jsem se v podstatě dozvěděl, že se chování eBanky ke svým klientům rovná chování ČP. Před více než rokem mě ukradli auto (pojištěno u ČP) a ještě dnes nemám peníze. A není možno se u ČP dobrat jediné rozumné odpovědi proč tomu tak je. Jednájí s klientem, jak s obtížným hmyzem. Jo, to když člověk pojistku uzavírá, tak by ho na rukou nosily (aby ne za 120000,- ročně což zaplatíte hned), ale jak má dojít na jejich povinnost tak s nima nikdo nehne. A to mají ještě tu drzost mě domů posílat různou reklamní korespondenci. Jak někde vidím písmena ČP, tak mám rudo před očima a tep 200 za minutu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).