Jsem klientem eBanky od samého začátku. Tenkrát se jmenovala ještě Expandia Banka. Můj subjektivní dojem je, že eBanka se rapidně zhoršila ve svém přístupu ke klientům od svého "spojení" s Českou pojišťovnou. Nakonec dá se vůbec od pojišťovny čekat nějaký vstřícný přístup ke klientovi. A navíc od ČP?
No Vážení přátelé, já se dozvědět, že se moje banka slučuje s ČP tak okamžitě beru nohy a prachy na ramena. Z těch pár komentářů jsem se v podstatě dozvěděl, že se chování eBanky ke svým klientům rovná chování ČP. Před více než rokem mě ukradli auto (pojištěno u ČP) a ještě dnes nemám peníze. A není možno se u ČP dobrat jediné rozumné odpovědi proč tomu tak je. Jednájí s klientem, jak s obtížným hmyzem. Jo, to když člověk pojistku uzavírá, tak by ho na rukou nosily (aby ne za 120000,- ročně což zaplatíte hned), ale jak má dojít na jejich povinnost tak s nima nikdo nehne. A to mají ještě tu drzost mě domů posílat různou reklamní korespondenci. Jak někde vidím písmena ČP, tak mám rudo před očima a tep 200 za minutu.