Vlákno názorů k článku eBanka neinformuje od Radim - Podíval jsem se na ceník eBanky. Trvalo mi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 4. 2002 16:02

    Radim (neregistrovaný)

    Podíval jsem se na ceník eBanky. Trvalo mi asi 1 minutu, než jsem pochopil, za co si eBanka účtuje peníze a za co ne. Takže autorovi článku doporučuji: naučit se číst a když už se rozhoduji o penězích tak tomu věnovat vždy alespoň tu minutu. Vyplatí se to. Věřím, že eBanka nemůže vyhovovat každému. Mě, když mám na účtu 2 pohyby měsíčně by taky asi nevyhovovala. Ale pokud bych měl pohybů alespoň 10 tak by se mi velice vyplatila (opět po prozkoumání ceníku cca 2 minuty).

  • 8. 4. 2002 8:27

    LK (neregistrovaný)

    Vcelku dost nechapu, jak souvisi neposkytnuti (zamlceni) dulezitych informaci operatorem infolinky banky se znalosti cteni. Pokud nekdo neco v ceniku nechape nebo se mu nechce celym cenikem prolezat a radeji se zepta infolinky, tak je blbej, protoze muze cekat, ze dostane mylnou/zavadejici odpoved?

  • 13. 4. 2002 9:14

    Kocab (neregistrovaný)

    ...a proto zrušila eB diskusi, kde se mohly transparentně řešit složitější dotazy a raději eB platí za minutu hovoru 4,- Kč na infolinku, kde dostanete nikoliv ojediněle od nezkušených pracovníků ústní nepřesnou a zavádějící informaci?!

    Víte, že pracovníci eBanky znali ceník o týden dříve, než začal platit?

    Prostě eB dávno nastoupila směr arogantní instituce a nyní se to začíná vyjevovat, všimněte si neustáleho ohánění "Interní schránka na klientských stránkách je naprosto nadstandardní službou", "diskuze byla zcela nadstandardní" apod., prostě dává najevo, že máme držet hubu a se zhoršováním komfortu držek hubu a krok.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).