Stalo se mi, že jsme platili v Hypernově kartou. Transakce nebyla provedena - obdrželi jsme o tom stvrzenku. Částka byla však zablokována. Pro reklamaci bylo nutné donést stvrzenku do eBanky na klientské centrum. Druhý den byla částka odblokována. Myslím, že to není špatný přístup. Jen se tu musím poněkud podivit lidem, co při zmínce o eBance písí negativa - navíc ne z vlastní zkušenosti. Já jsem spokojen a neměnil bych. Souhlasím, že by poplatky mohly být nižší, ale kvalita obvykle nebývá nejlevnější....
Banka ma zit z urokovych rozdilu, ne z poplatku za to, ze si k ni dam penize. Nebo mi snad chcete pujcit nejake penize a jeste mi platit za to, ze je mam pujcene?
Jinak v EB jsem mel ucet radu let. 30.3.2002 jsem ho zrusil a musim rici, ze se sluzbami ZB, ackoli jsem si tam puvodne zakladal ucet jen pro pobaveni, jsem mnohem spokojenejsi - ta banka proste nedela podrazy, kterych v 1.Q 2002 udelala eBanka svym klientum vic nez dost. Ano, system EB je lepsi. Na druhou stranu, netbanka umi taky skoro vsechno, co clovek potrebuje (to jedine, co bych po ni chtel a co neumi, jsou vypovedi penez ze sporicich uctu, coz ma umet nekdy od 06/2003 a coz EB neumi taky, protoze nema sporici ucty).
Jasne, zvlast to, ze nemate vlastni ucet, ale ze vam prideli pouze variabilni symbol a cislo uctu mate spolecne se vsemi ostatnimi majiteli sporozira na te ktere pobocce, je opravdu chutovka. Nevim co mate za problem s ZB, mym potrebam plne vyhovuje a poplatky mam nizsi prave v ZB, nikde jsem nic vyhodnejsiho nenasel. To nerikam s zadnymi sympatiemi k ZB, vsude je co zlepsovat, to rikam jako surovy fakt - jednooky je kralem mezi slepymi.
Nechci chodit nikam na zadnou pobocku. Pokud tento produkt nenabizeji na netu, pak jako by nebyl. Je to chyba marketingoveho oddeleni te banky a hlavne managementu, ze si takove veci neumi ohlidat.
Navic se mi jaksi uz z principu tyhle mainstreamove a komunismem prolezle instituce dost hnusi.