eBanka je prilis draha.
eBanka je neduveryhodna.
Jeji vlastnik v minulosti dokazal, ze za nic neruci.
eBanka je na hlavu.
Poslala mi jeden rok po zruseni uctu a po zaplaceni opet dalsi rok upominku, ze mam uhradit asi 1.23 Kc, jinak je se mnou amen. Zadna tragedie, ale je to ostuda.
eBanka nedrzi slovo.
Prinejmensim jedna reklamni kampan byla primo lziva.
eBanka ma technicky dokonaly, ale depresivni, az pohrebni WEB.
eBanka je prilis draha...
- Jde o to, zda jste ochoten si za kvalitni sluzby zaplatit ci ne. V tomto ohledu jsem zvedavy na plan banky stat se do dvou let nejlepsi bankou v CR. I ja pochybuju, ze Cesi na soucasnou vysi poplatku pristoupi, na to jsou az moc setrivi.
eBanka je neduveryhodna.
Jeji vlastnik v minulosti dokazal, ze za nic neruci...
- Nevim, jestli myslite minuleho ci soucasneho vlastnika, Ceskou pojistovnu. To je nejvetsi financni skupina v CR a myslim, ze stabilitu banky zarucuje dostatecne. Ostatne o nejakych velkych problemech eBanky ani CP nevim.
eBanka je na hlavu.
Poslala mi jeden rok po zruseni uctu a po zaplaceni opet dalsi rok upominku, ze mam uhradit asi 1.23 Kc, jinak je se mnou amen. Zadna tragedie, ale je to ostuda...
- Je to na hlavu, ale neni to nic, co by mi od vedeni uctu v eB nejak odrazovalo.
eBanka nedrzi slovo.
Prinejmensim jedna reklamni kampan byla primo lziva...
- Jaka?
eBanka ma technicky dokonaly, ale depresivni, az pohrebni WEB...
- Na me web pusobi celkem moderne, mozna az moc jednoduse. Rozhodne bych ho ale nenazval "pohrebni".
Nejsem autor původního příspěvku, ale s jeBankou mám zkušenosti, takže odpovím na výhrady, se kterými se s původním pisatelem ztotožňuji (třeba ten pohřební web mezi ně nepatří):
eBanka je prilis draha...
- Jde o to, zda jste ochoten si za kvalitni sluzby zaplatit ci ne. V tomto ohledu jsem zvedavy na plan banky stat se do dvou let nejlepsi bankou v CR. I ja pochybuju, ze Cesi na soucasnou vysi poplatku pristoupi, na to jsou az moc setrivi.
* IMHO špatný pohled. Za kvalitní služby zaplatit přiměřenou cenu. Jde o to, zda poměr cena/výkon není oproti jiným bankám výrazně nízký. Již jsem to do diskuze na Měšci psal, ale jestliže mi moje Živnobanka nabídne řádově 80% toho, co jeBanka (neumí např. zobrazit online blokace platebních karet, nevydává MasterCard - i když ne že by mi to nějak vadilo a nepodporuje Mozillu a jiné prohlížeče) za bratru 10% ceny, tak se mi ceny u jeBanky nezdají. Ano, pokud někdo potřebuje kartu MasterCard a vidět online blokace a nevadí mu, že za to zaplatí zhruba 10x tolik než kolik by platil např. u ŽB, může být, ale pro většinu lidí má jeBanka opravdu nevýhodný poměr cena/výkon.
eBanka je neduveryhodna.
Jeji vlastnik v minulosti dokazal, ze za nic neruci...
- Nevim, jestli myslite minuleho ci soucasneho vlastnika, Ceskou pojistovnu. To je nejvetsi financni skupina v CR a myslim, ze stabilitu banky zarucuje dostatecne. Ostatne o nejakych velkych problemech eBanky ani CP nevim.
* Předpokládám, že tím pisatel myslel ono zamlčování zdražení, kdy uživatel od banky dostával info o každé blbosti, ale o zdražení (někdy i o stovky procent) se od banky nedozvěděl. Nebo to, že v půlce dubna změní ceník se zpětnou platností od prvního dubna apod. Když se člověk ozval, místo omluvy se dozvěděl, že vše je v souladu s obchodními podmínkami. Takovéto jednání je hodné firem Zepter apod., ale ne banky, které bych chtěl svěřit své peníze. Ostatně tehdy také řada (dnes již bývalých) zákazníků tuto eBanku přejmenovala na jeBanku, že se zákazníky pěkně vyjebává (s prominutím).
* A já za sebe ještě uvedu jednání s klientem. Když jsem si při přebírání MasterCardky osobnímu bankéři svěřil, že se jeBanka stává neosobní a docela arogantní bankou a že to již není, co to bývalo, bylo mi sděleno, že je na našem trhu řada bank a můžu si vybrat lepší. To jsem taky udělal, ale přístup mi vyrazil dech.
Souhlas. Ještě v době, kdy měla jeBanka klientské místo v Průhonicích (které BTW zrušila, aniž by se obtěžovala klienty informovat), jsem zde narazil na její bankomat s přilíplou cedulí "Z technických důvodů mimo provoz". Sdělil jsem zde přítomné dámě, že doufám, že mi banka nebude účtovat částku 29,90 Kč za výběr z bankomatu ČS v protější Hypernově. Dáma si napsala moje tel. číslo s tím, že mi zavolá někdo z klientské linky. Nikdo nezavolal a samozřejmě si banka naúčtovala za výběr 29,90.