Sleduji docela zajímavou diskuzi. Když se kritizuje jakákoliv jiná banka tak ohlasy jsou velmi kritické. Když se jedná o e-banku tak ji "všichni" omlouvají. Zdá se mi, že hodně čtenářů těchto stránek - díky připojení na internet - jsou klienty této banky a nedokáží si představit, že by jejich miláčka někdo kritizoval. Je to jen další příklad jak často zaujaté názory se zde občas objevují.
Roman Masata
Dobrý den Romane,
asi máte pravdu v tom, že většina z nás je skutečně klienty eBanky, ale dle mého soudu se mýlíte v tom, že tento peněžní ústav "omlouváme". Doba, kdy jsme říkali něco jiného, než jsme si mysleli je pryč a je proto nepravděpodobné, že bychom jako nespokojení klienti eBanky ji "omlouvali".
Nevím, kolik bank jste dlouhodoběji (3 roky a více) využíval Vy, ale moje zkušenost s předešlým 2 ústavy byla velmi negativní a domnívám se, že tyto banky přehlíží klienty, kteří na svých běžných účtech májí pár tisíc.
Samotná aplikace eBanky je v českých poměrech bezkonkurenční a přístup lidí samotných na jejích pobočkách je profesionální a velmi vstřícný.
Nemyslím si, že by eBanka byl můj miláček, u kterého nesnesu kritiku. eBanka si uřízla kousek ostudy a je dobře, že někdo na to upozornil. Kritika je potřebná a důležitá věc a to, že zde jsou "obranářské" postoje je reakce na kritiku. Nesouhlasím s Vaším označením zaujatost. Máme opačný názor, než kritika v článku, nic víc, nic míň.
Pokud bych použil Vaše schéma, pak i Váš názor je zaujatý a to si nemyslím. Má-li někdo odlišný názor než Vy, rozhodně to neznamená, že je zaujatý.....