V článku jsem nenašel, jestli když mi Fio transakci zamítne, tak jestli mi dá nějak jednoduše vědět, proč mi ji zamítla. Třeba jako to dělá Revolut. Protože bez toho tohle povede k situacím, kdy potřebuju nutně zaplatit kartou, ono to nejde a netuším, proč.
To je dobrý podnět, upřímně nevím. A pochybuji, že by důvod zamítnutí ukazovali. Ve staré verzi IB to uměla jen mBank (a to ještě jen e-mailem), vlastně nevím o nikom dalším.
RB posílá SMS (i o zamítnutí), ale je to placená služba.
Jde nepochybně o technicky vyspělé řešení u Fio banky. Na druhou stranu si kladu otázku, proč banka vynakládá tolik nákladů a man-dayů ajťáků na jeho implementaci? Z čeho se jí to zaplatí? Z poplatků z NErealizovaných plateb kartou klientů? Trochu mi zůstává skryt ten byznysový důvod...