Chování lidí, konkrétně této rodiny snad chápu – „provozní“ náklady na velkou rodinu, i snaha si trochu „přilepšit“, neschopnost si to celé spočítat a domyslet důsledky… Ale jednoznačně nechápu jednání bank! Přece existuje registr, do kterého většina z uvedených bank přispívá a nahlíží! Když jsem se informovala ve Čs. spořitelně, jestli „dosáhnu“ na úvěr ze stavebního spoření (jen 30 tisíc, což skutečně v dnešní době není závratná částka), uvedla jsem pravdivě všechny údaje, úřednice nahlédla do registru, ale „díky“ dvěma opožděným splátkám cetelemu to bylo jasné NE…
wanna.doo: Ano, v České spořitelně se snažíme k poskytování úvěrů přistupovat velmi zodpovědně. Určitě jsme tím přispěli k tomu, že se v naší zemi neprojevila krize bankovních půjček ani zdaleka v takové míře jako například v USA. Na druhou stranu nechceme, aby od nás klienti odcházeli zklamaní. Pokud byste měla pocit, že bylo v případě Vašeho úvěru rozhodnuto chybně, pošlete mi prosím kontakt na email rnavratil zavinac csas tecka cz. Pokusím se zajistit prověření tohoto rozhodnutí.
Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média