Hlavní navigace

Názor k článku Desetník: eBanka snižuje poplatky... nebo ne? od klient ŽB - Spořitelna mne rozčiluje i nadále. Musím tam občas...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 10. 7. 2006 10:28

    klient ŽB (neregistrovaný)
    Spořitelna mne rozčiluje i nadále. Musím tam občas i dnes a vidím, jak stále něco nejde. Počítačová síť, bankomatová síť, přijedu k nějaké pobočce - dnes z technických důvodů zavřeno o 2 hoďky dříve - nejbližší otevřená pobočka je tam a tam, ale má otevřeno jen dopoledne, takže když tam přijedete a toto zjistíte, tak určitě i Vy budete nasr*ný. Kromě toho třeba neustálé fronty na pokladních přepážkách - když je o ně i přes nekřesťanské poplatky zájem, tak proč jich nemají otevřeno více? Naopak, u bezhotovostních (je jich daleko více než pokladních) se mnohdy dloubají v nose. Přitom bezhotovostní operace se dají dělat přes net či telefon, hotovostní nikoliv. Tenhle kocourkov trvá neustále, již několik let. Pokud vznesete připomínky, naučeně a slušně vás pošlou do prd*le: "je nám velice líto, toto politováníhodné nedopatření se stane maximálně 3 x za 10 let, doufáme, že i nadále zůstanete naším klientem, těšíme se na vaši příští návštěvu, co pro vás mohu ještě udělat?" ... cvičený papoušek s opicí ...
    Jak píšete - velmi vysoké poplatky za cizí bankomat - má snad každá banka, tedy nejen ŽB - a zrovna spořitelna je zavedla. Do té doby neexistovaly! ŽB samozřejmě má vlastní bankomaty, dokonce do nich můžete hotovost i ukládat, tisknout si minivýpisy. Co tam bohužel nejde, to přiznávám, je nabíjení mobilů. Já osobně kolem bankomatu ŽB několikrát denně chodím, ale takřka jej nevyužívám. Platím totiž všude kartou a kde karty neberou, mají smůlu - kšeft udělám jinde.
    Zaráží mne, že na pobočku ČS vůbec nechodíte - co tam tedy dělají ty nekonečné fronty na cokoliv? Já, jak píši jinde, jsem tam musel chodívat, i když jsem nechtěl. Třeba pro novou platební kartu, zjistit něco osobně, co jsem vyčetl naprosto rozdílné informace v reklamním letáku, v tisku, na zelené info lince. Kolikrát mi to připadalo, že matoucí informace byly podávány záměrně, aby klient na pobočku zašel, protože jeden čas tam lidi, ze kterých by se dal vydudlat nějaký ten obchod, v rámci "klient na pobočce nežádoucí" , skoro vůbec nechodily a tak asi nebylo s kým uzavírat smlouvy na supervýhodné produkty celé finanční skupiny ČS.
    Mimochodem, řada lidí tam chodí stále i dnes - když si totiž najede na internetu na zůstatky, obraty, tak tam nic nového není. Když přijde na pobočku, tak oni to tam mají! Pokud ty peníze nutně potřebujete na další činnost, nic jiného vám nezbyde. Leda byste čekal do příštího dne, až se to objeví i u Vás "doma" - ale ten další den může mít ta vaše pobočka zavřeno nebo má otevřeno jen dopoledne / či jen odpoledne (všechny ostatní banky snad mají pokladní hodiny všude sjednocené).
    Na závěr přiznávám, že tento měsíc jsem ještě výpis z účtu neobdržel - připadám si už jak ve spořce. Až dnes přijdu domů a nebude ve schránce, tak jim tam hodím maila. Byly sice svátky ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).