Hlavní navigace

Názor k článku Desetník: eBanka snižuje poplatky... nebo ne? od klient ŽB - Nechci tady dělat reklamu, ale kdysi jsem byl...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 3. 7. 2006 13:17

    klient ŽB (neregistrovaný)
    Nechci tady dělat reklamu, ale kdysi jsem byl u ČS. Poté, co ji převzala rakouská Erste, začaly se dít věci. Zdražování všeho. Schopné vyházeli a zůstali tam jen patolízalové, co by dokázali i vlastní tchyni prodat. Nic nešlo, na jednu věc jsem dostal 3 různé názory, naprosto rozdílné. Obrovské, neustálé fronty. Rušení poboček, snižování otevíracích hodin. Nabízení "výhodných" produktů, ba přímo nucení do nich. Neustálé výpadky počítačové, bankomatové sítě, internetu (udělej si sám a ještě nám za to přemrštěně zaplať). I když trenéři prodejních dovednosti naučili zaměstnance České spořitelny vysvětlovat a nutit klientům tak, že ti posléze "chápali" tyto změny k horšímu jako pozitivní a za vnucení produktu (výhodného ale pouze pro 1 stranu - pro ČS) a následné oškubání ještě děkují! Ačkoliv nadávali všichni, když jsem jim řekl, ať přejdou jinam, tak konzervativní občané řekli: pro těch pár korun se mi to nevyplatí, ono to jinde bude to samé, s převodem všech plateb ze stávajícího účtu na nový je to komplikované ... no zkrátka 100 výmluv a skutek utek. Tak ať tedy nefňukají. Já odešel.
    K ŽB. Mám osobní balíček, ve kterém je veškerý platební styk zdarma! Balíček sice stojí 169,- měsíčně, ale už tam nemám žádné jiné skryté výdaje. Je jedno, jestli provedu měsíčně 2 operace nebo 1000. Zdarma v tom je net bankovnictví, gsm bankovnictví a bankovnictví přes telefonní automat nebo přes živého operátora. Stačí si vybrat, lze využívat i kombinovaně podle toho, jakou mám náladu. Stále za jediný poplatek těch 169,--. Výběry z vlastních bankomatů - neomezeně a zcela zdarma. Do bankomatu se dají peníze taky vkládat, nejen vybírat. Embosovaná platební mezinárodní karta s údajně s jedním z nejkvalitnějších pojištění v tom. Pro spoludisponující osobu 50 % sleva za vydání. Žádné poplatky za vedení karty. K tomu ještě vedení dalšího účtu zdarma. A hlavně, když přijdu do pobočky, nejsou tam ty šílené fronty, dostaneme se mi jasných, pravdivých informací. Pravda, pobočková síť je menší, jen ve velkých městech, ale já tam za celou dobu nepotřeboval jít (ani pro kartu - ta přijde jako neaktivovaná poštou do vl. rukou). Ve spořce stále nějaké změny, dodatky k podpisu (asi aby mohli klientům stále něco vnucovat, když zjistili, že po strategii "klient na pobočce nežádoucí" jim nemá kdo osobně kupovat jejich superprodukty. Tady (zatím) NE. Výpisy 2. nebo 3. dne v měsíci - u spořky v půli měsíce a déle, bez obratů posledních 10 dnů. A co sleduji změny sazebníku, nejsou dramatické, jen kosmetické úpravy, většinou se mě netýkají. Pokud strategii změní a budou chtít hrabat (fúze Unicredo s HVB), není problém jít jinam. Nedávno jsme měli ve schránkách nabídku z Německa - poplatky v € výhodnější než u nás, servis v češtině, internetové stránky v češtině, bankovní poradci s ryze českými jmény ...

    Tuhle jsem viděl nový styl reklamy (neznám, jak se cizím slovem nazývá), kde Poštovní spořitelna dávala před uzavřené pobočky České spořitelny poutače, že ČS má zavřeno a oni mají otevřeno 6 dnů v týdnu. Spořitelna jim samozřejmě poutače zabavila. Proč? Inu, pro pravdu se lidé zlobí - tak zní jedna lidová moudrost.

    Věřím, že se najdou rejpalové, kteří budou tvrdit, že nic z toho u ČS není pravda a jak oni jsou spokojeni. Pokud to nebudou zaměstnanci (koho chleba jíš ...), tak platí "...že ti posléze "chápali" tyto změny k horšímu jako pozitivní a ..."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).