Taky mi chodi nekolik desitek denne a prubezne sleduji, jak se kvalita postupne zvysuje. Uz jim prakticky chybi jen nektere hacky a carky. Kdyz uz se tam divam, vzdycky nejake ty kody zadam, at maji hosi radost a at pripadne mohou byt nacapani :-)
Zajimave je, ze ty falesne weby funguji, cekal bych, ze par hodin po objeveni se mailu s odkazem na ne bude server odstaven. Kdyz jej mohli hacknout podvodnici, tak proc by je informatici z banky nemohli primo sejmout? Ja bych to kvalifikoval jako opravnenou sebeobranu.
Co se tyka odlivu klientu, je hodnoceni predcasne, mne taky trvalo temer rok, nez se mi podarilo zbavit uctu v CSOB, ze zacatku jsem si ho drzel jako rezervu, pozdeji se ho drzela CSOB jako kliste, aby ze mne vysala co nejvice poplatku. Ale banky mohou mit signal v tom, z kolika jejich uctu se podstatna cast presunula na stejnojmenny ucet do mBank nebo FIO. Takovy ucet do pul roku bude zrusen, hned jak se clovek ujisti, ze jinde to opravdu funguje bez oskubavani klientu.
Přesně. Taky si myslím, že od stávajících velkých bank možná nenastal překotný úprk do mBank nebo Fio, ale ať mi nikdo neříká, že nelze vyselektovat pomocí data mining, že ten a ten účet vykazoval takové a jiné obraty a najednou se situace změnila, pohyby ustaly, účet stagnuje... To o něčem signalizuje, pokud si toho někdo včas všimne.
A co kdybychom reagovali na falešné maily tak, že bychom všichni odesílali nepravdivé IČO, hesla a PIN. To by jim snad mohlo pěkně znepříjemnit práci při pokusech využití těchto údajů. Při větším množství by těžko byli schopni vše projít a zjistit, které zaslané maily obsahují pravdivé údaje.