Vlákno názorů k článku Daří se České spořitelně zvýšit spokojenost svých klientů? od Fredy - Je zajímavé že tento "oslavný" článek vyšel v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2007 13:19

    Fredy (neregistrovaný)
    Je zajímavé že tento "oslavný" článek vyšel v době, kdy spořka zvyšuje poplatky. Tady by se spíše hodil článek o tom, proč, jak a kde se poplatky zvyšují a co to pro klienty znamená. Ale tohle chci asi moc od serevru, který je na finančních žralocích patrně závislý.
  • 1. 8. 2007 14:18

    Michael Hovorka
    Dobrý den,

    dovolil bych si oponovat. Tento článek rozhodně není "oslavným" a jeho načasování bylo naprosto přirozené. Reflektoval informace, které zazněly na včerejší tiskové konferenci FSČS. Náš postoj je zcela nezávislý.

    Zdravím,

    Michael Hovorka
    šéfredaktor
  • 1. 8. 2007 15:35

    Fredy (neregistrovaný)
    Ano, přímo ne. Ovšem, když si kliknu na On-line prodej, tak se to tam nabídkou od České spořitelny jen hemží.
    Netvrdím, že autor přímo pracuje pro ČS, ale mohl "naletět" na propracovanou akci PR agentů pracujících pro ČS. Proč myslíte, že zrovna včera ČS tak velkolepě chvástala své úspěchy?

    PS: Abych věřil tomu, že čisté je vše čisté, tak připravte podrobný článek o poplatkové politice ČS a o systému prodeje jejich produktů za každou cenu....
  • 1. 8. 2007 15:40

    Michael Hovorka
    Vážený pane,

    to, že zde inzerují společnosti, o kterých píšeme, není nic výjimečného.

    Jinak se vší úctou, nechte, prosím, výběr témat na nás :o)

    MH
  • 2. 8. 2007 7:39

    anonymní
    Domnívám se, že by bylo jen a jen dobře, kdybyste se nechali inspirovat a psali o tématech, které chtějí čtenáři Měšce číst. Pokud byste psali o tom, co čtenáři číst nechtějí, nevím nevím ...

    Jistě by řada čtenářů uvítala informace o praktikách, jakým stylem ČS vnucuje produkty celé své finanční skupiny svým klientům, aby se mohla prezentovat tak velkým ziskem. Jaké podpásovky mnohdy při tom dělají, čeho jsou až schopni ... Řada lidí sice v rámci fluktuace mohla přijít ve svých bývalých zaměstnáních do styku s týmy trenérů prodejních dovedností, kteří naučí vnutit lidem i to, co nechtějí a ještě za to poděkují a cítí se být skvěle obslouženi. Ale ti co ještě žádné tréninky nepodstoupili, by jistě byli rádi, jak se takovým dobře cíleným úrokům bránit. Když oškubají pracháče, který si ještě k tomu nakradl, budiž. Ale když škubou důchodce, maminy na mateřské nebo jiné nízkopřímové osoby, je to na pováženou a je to přinejmenším neetické. Cílem podnikání je sice zisk, ale měl by mít nějaké rozumné mantinely. A jelikož na tom nejsme tak ekonomicky dobře jako vyspělé západní země, neměli by tady aplikovat poplatek x cca 28,- za € = výsledný poplatek v CZK, když na západě jsou 5x vyšší mzdy!

    Jak ale tady na Měšci u jiného článku někdo napsal ve smyslu, že inzerce je pro periodika významým zdrojem příjmů a důležitá pro žití - nevím, jak to funguje tady na Měšci, ale asi to také bude o penězích a tedy i o nemožnosti psát otevřeně plnou pravdu...
  • 2. 8. 2007 14:42

    bez přezdívky
    Mohu vás ubezpečit, že zpětná vazba od našich čtenářů je pro nás důležitá. Předchozí komentář mého kolegy nechtěl vyznít v opačném smyslu.

    O chování bankovního sektoru píšeme pravidelně z různých úhlů pohledu, o čemž svědčí celý náš mnohaletý archív, takže se nemusíte bát, že by nedošlo i na vámi naznačené téma.

    A ještě jedno ubezpečení jménem vydavatele serveru Měšec.cz - redakční provoz je u všech našich projektů striktně oddělen od inzertní části. To, zda u nás nějaká společnost inzeruje, nemá vliv na kvalitu obsahu, u kterého jsou pro nás nejdůležitější profesionální kritéria - už proto, že bychom z dlouhodobého hlediska nemohli vůbec fungovat, pokud bychom nemohli psát to, co považujeme za správné, pravdivé a objektivní.

    Hezký den

    Ján Simkanič
    Internet Info
  • 23. 8. 2007 22:04

    Jan (neregistrovaný)
    Tato diskuse se mi velmi líbila. Kdo seje vítr sklízí bouři? Když už nejde kecat do bank, tak se bude kecat jaký napsat články a o čem. Jak chcete obhájit to co říkáte, něčím jiným než slovy, které stejně nic neznamenají?? Nezdá se vám to hodně podobné s kritikou bank? Jste opravdu tak nestraní jak říkáte??
  • 13. 8. 2007 10:51

    bez přezdívky
    >to, že zde inzerují společnosti, o kterých píšeme, není nic výjimečného.
    Jistě - je to naprosto normální. Jen se pak těžko věří trvrzením o oddělení inzertní a redakční ekonomiky :-)
    O naprosté nezávislosti obsahu mám ostatně pochybnosti u hodně dlouho (a pokud si vzpomínám, netvrdím to tu poprvé). Jen můj názor, žádné objektivní tvrzení.

    >Jinak se vší úctou, nechte, prosím, výběr témat na nás :o)
    Ano, i v tom máte naprostou pravdu - bohužel. Vždycky to tak nebylo - viz zlaté časy zlámaných grešlí, kdy jste příspěvky i materiálně honorovali (btw: to tričko mi pořád dlužíte :-)). Pak to plynule přešlo na zlaté dukáty, udělované zhusta za to, že některý finanční ústav zafungoval, jak má.

    MH
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).