Vlákno názorů k článku Daří se České spořitelně zvýšit spokojenost svých klientů? od Pavel - Jsem u CS od roku 1995 a od...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2007 1:09

    Pavel (neregistrovaný)
    Jsem u CS od roku 1995 a od te doby se hodne zmenilo. Dost veci se vyrazne zlepsilo a dnes je to banka, ktera poskytuje standardni sluzby na soumeritelne urovni. Jeji internet banking je vynikajici s nesrovnatelny treba s CSOB, kterou jsem take mel. Nikdy jsem s nimi zadne problemy nemel, naopak, vzdycky se mi venovali maximalne. Presto ma ovsem i CS mouchy. Dost velkou "masarkou" v tomto smeru je zcela zoufala snaha vydelavat na vsem. Poplatky CS za prichozi platbu ve vysi 7 korun jsou opravdu nerestne. Ale v kombinaci s balicky me to vyjde jakz takz. Cekani na pobocce mi nevadi, je to velmi rychle s tim vyvolavacim systemem. Ale oteviraci doba pobocek je zoufala. Nastesti jsem tam tak jednou do roka. Take mi vadi urcita konzervativnost, napriklad o vlastnich motivek na platebni karty neuvazuji a taktez ustup od autentikacnich kalkulacek mi dost vadi. Ale i tak zatim nemam duvod k prechodu jinam. Zatim.
  • 1. 8. 2007 9:29

    Abramis (neregistrovaný)
    Původně jsem chtěl také napsat svůj názor. Ale vystihl jste to naprosto přesně i za mě. ČS opravdu udělala velký pokrok a myslím, že je čas, aby se zahraniční se vlastník při vzrůstajícím zisku zamyslel , zda jsou stávající lichvářské poplatky opravdu nutné... Přinejmenším kazí dobré jméno...
  • 1. 8. 2007 10:31

    Michal Kára (neregistrovaný)
    Zahranicni vlastnik doma ziskava na poplatcich vetsi procento prijmu, nez CS. Takze nevim, jestli je bude snizovat.

    Jo, vlastni obrazek na platebce, to je fakt padny duvod ke zmene banky :-D
  • 1. 8. 2007 11:50

    Pavel (neregistrovaný)
    Asi takto, menit banku kvuli tomu nebudu, ale byl by to hezky bonus treba pro verne zakazniky. Banku to nic nestoji a lide by to jiste privitali. A o tom to je. Byt to moje banka, uz to davno funguje.
  • 1. 8. 2007 14:42

    N.D.R. (neregistrovaný)
    Zahraniční vlastník ČS určitě doma nezískává na poplatcích více, protože v zahraničí si všeobecně bankovní ústavy nedovolí to co u nás. Naopak, většina poplatků tam u nich je nulových.

    V našem regionáním tisku nabízí své služby http://www.sparkasse-oberlausitz-niederschlesien.de/


    Koukal jsem na jejich stránky, poplatky směšné a pro Němce se 4x větším platem doslova sociální (nebo socialistické?). Stránky v češtině, poradci v češtině, ve 3 příhraničních městech. Samozřejmě pro vnitrozemské čechy se to nevyplatí tam jet. Ale je vidět, že i banky v zahraničí s daleko většími náklady na provoz se vejdou do cen nižších jak v Česku. Jak to tam ti soudruzi výzkumníci dělají a jak naopak u nás, že musí neustále zdražovat a nevejdou se do cen v zahraničí obvyklých? Hádal bych i přes přesvědčování politiky, že naše ekonomika je pěkně v pr....

    Toliko můj příspěvek z již 11.1.2007.
  • 1. 8. 2007 16:00

    Michal Kára (neregistrovaný)
    Ale ziskava, ledaze by rakouska Erste falsovala vyrocni zpravy :-D

    Nedavno jsem to prochazel a je to zhruba takto:

    Rakouska Erste - 37% prijmu z poplatku
    Ceska Sporitelna - 31% prijmu z poplatku
    Komercni Banka - 29% prijmu z poplatku

    Stejne tak enonomicke ukazatele navratnosti kapitalu jsou u ceskych i zahranicnich bank obdobne, takze neni pravda, ze by u nas banky odiraly klienty vic, nez na zapade.

    Je to o tom, ze na zapade je sirsi skala sluzeb, ktere u nas nejsou zatim tak rozsirene, napriklad prime investovani do akcii, takze i struktura poplatku je jina.
  • 1. 8. 2007 22:02

    Pan D. (neregistrovaný)
    Bohužel máš špatné informace.

    Jen jde o to, že u nás jsou to skoro všechno poplatky přímé, kdežto ve více rozvinutých systémech, kdy je bankovnictví ještě více provázáno s mikroekonomikou jde o poplatky nepřímé, které ale vždycky zaplatí koncový uživatel, tedy klient a to povětšinou ve formě zvýšených cen zboží a služeb a dále ve zvýšených poplatcích za bankovní produkty, které jsou aktuálně v kurzu.
  • 2. 8. 2007 8:15

    X.Y. (neregistrovaný)
    Bohužel, všude vyvovlávací systémy nemají. Tam se pak lidi různě předbíhají, tahle přepážka to vaše zrovna nedělá, tak jděte jinam, tam je ale taky fronta a ti ve frontě si myslí, že je předbíháte ... Stresových situací je v ČS habaděj ...

    Tam, kde vyvolávací systém zase je, lidé přijivší po mne jdou na řadu dříve než já. Požaduji zřejmě špatný, spořitelnou nepreferovaný typ operace nezatížený až tak lukrativním poplatkem, že mi to náležitě znechutí. Když slyším stesky ostatních klientů na nerovnoměrnost v odbavování té které operace, ujišťuji se, že aspoň nejsem sám.
    Uváděných 7 minut čekání v článku je nějaký vtip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne vše se dá řešit elektronickými kanály - to pro ty rejapaly, co mne budou chtít z pobočky vyhnat k Netu či telefénu. Ostatně, ČS nyní přišla s objevem - po vyháněcí éře nastává éra naháněcí - klienti přes telefén nebo Net nereagují na nabídky k uzavírání spořitelních služeb - a je tedy nutno, aby klient opět přišel do pobočky, kde mu vyškolený personál namasíruje mozek ke koupi něčeho, co vlastně ani příliš nepotřebuje, ale co spořitelně bude přinášet další nekřesťanské zisky.
  • 29. 8. 2007 8:32

    Palmáč (neregistrovaný)
    Také souhlasím. Jsou to přesně vystižená slabá místa. Jinak jsem spokojený, jednání se zákazníkem je velmi profesionální, zavedením poradců mám jistotu, že mohu přijít na přesně objednanou hodinu. Veškeré mé požadavky byly vždy rychle a myslím, že i dobře řešeny. Proti počátkům devadesátých let (kdy jsem u této banky jako zákazník začínal) je to nesrovnatelný rozdíl.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).