Proč místo vymýšlení vlastních daňových formulářů neuvedete odkaz na daňový portál MF? Ušetřený čas pak můžete věnovat užitečnější činnosti než objevování Ameriky stále dokola.
Souhlas, a proč taky místo komplikovaného přehledů produktů neuvedete jen odkaz na web banky a sazebník? Každý si to tam může najít sám a když bude chtít, tak si to přece koupí. Chcete rýžovat za provizích, děláte ze sebe hogo fogo a přitom se všechno dá najít na internetu zadarmo. Máte lidi informovat, ne jim pořád něco prodávat. Na vaše reklamy jsem si nasadil adblock, takže ode mně neuvidíte ani korunu.
Přehled produktů má přidanou hodnotu v tom, že to je přehled, kde je vše na jednom místě a snadno přístupné. Ale k čemu je dobré vymýšlení formuláře, když ten samý existuje jinde (a navíc s garancí, že funguje). Schválně si zkuste vyplnit příznání k daní z příjmu FO na daňovém portálu a v libovolném bastlu, který děla každý do má do zadku díru, a provnejte si, co je lepší. Já obojí vyzkoušel.
Dobrý den, děkuji za reakci. Víte, to je přesně to, co nás odlišuje od jiných médií. Na Měšci vám ukazujeme všechny cesty, kterými můžete podat daňové přiznání VČETNĚ přímých odkazů na daňový portál. Nedáváme vám ke stažení jen náš formulář a zbytek si najděte na internetu, máte 6 cest, jak na to. Tři jsou státní, tři soukromé. Každý si může zvolit tu, která mu vyhovuje nejvíce, ale co je podstatné, všechny u nás najde.
Pokud si čtenář zvolí naše značkové formuláře v excelu, získává i technickou podporu. Autorem formulářů je daňový poradce Martin Štepán ze společnosti Aspekt HM. Obojí se synonymem kvality, za kterou se nemusíme stydět. Zbastlené formuláře u nás nenajdete.
A co tedy tyto "profesionální" formuláře nabízejí navíc proti ministerským? Předpokládám že NIC. Přes stránku ministerstva podávám přiznání už X let. Funguje to dobře, vše to zkontroluje, přidám přílohy, podepíšu el. podpisem odklepnu a o víc se nestarám. Prostě PODÁNO. To asi nikdo jiný než ministerstvo nesvede co?
"Bobe", skvěle, patříte mezi x % aktivních lidí, kteří vše dělají výhradně elektronicky, blahopřeji Vám, šetříte čas i peníze. Ale to neznamená, že Váš způsob vyhovuje všem. Opakuji, ukazujeme CESTY, nepíšeme, po které se každý musí vydat. A příště se prosím kroťte v hodnocení lidí, které neznáte. Děkuji.
BTW, když tak máte rád elektronický podpis, už jste někdy musel provést konverzi el. podepsaného dokumentu? A obnovujete pravidelně platnost časového razítka u každého elektronického dokumentu? ;-) To není námět do diskuze, jen ukazuji i na odvrácenou tvář jen elektronické komunikace, jejímž jsem sám příznivcem.
Formuláře na daňovém portálu umožňují trojí podání. Mužete si je vytisknout a podat na papíru, můžete je odeslat a vytisknout si sumář (asi tři čísla), který podepíšete a doručíte na FÚ, nebo to podat zcela elektronicky. K prvním dvěma způsobům elektronický podpis a další šarády kolem něj nepotřebujete.
Formulář na daňovém portálu umí i podrobnou kontrolu podání, včetně upozornění na všechny potřebné přílohy, i když nejsou součástí podání. Tak podrobnou kontrolu jsem nikde jinde neviděl (ale je pravda, že jsem jistě neviděl všechno.)
Já bych ten měšec zrušila celý. Stačil by jednoduchý rozcestník s odkazy, kde co najdeme. Anebo celou doménu přesměrovat na idnes a ihned, ale tam taky některé věci prodávají. Takže co s tím? Už vím. Zrušte média! Anebo lépe, ať se zavedou koncesionářské poplatky a bude jedno médium, kde bude všechno úplně celičké zadarmíčko :-)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. U zaměstnavatele pracuji příležitostně na DPP a podepisuji u něho "Prohlášení poplatníka". Je možné tento formulář ze stránek Finanční správy stáhnout, vyplnit, černobíle vytisknout jednostraně a předat zaměstnavateli. Nebude v tom problém díky.... V těto oblasti jsem laik
http://www.financnisprava.cz/assets/tiskopisy/5457_24.pdf?201501061325
Vím, jsem trošku specifický případ... (proč to tak je se mi nechce rozepisovat)
Když ho zaměstnavateli nedám do účtárny, tak by mě mzdu srážel srážkovou daní. Já bych si ji mohl "vzít zpět" přes daňové přiznání, ovšem tohle se mi dělat nechce.
Když ho předám zaměstnavateli, tak mě slevy na dani uplatňuje přímo on... To mu radši ten papír dodám já sám :-)
1. Muselo by být co stahovat pro r.2014-15 jsou zatím ve vývoji.
2. Nejsem si zcela jist, ale od 2015 gdo podniká a má datovou schránku
tak jen elektronicky - teda jestli se nepletu. Takže žádný papír.
Mě z toho vychází pouze el. formulář na stránkách daňového portálu.
Tak čuz(s) - bluz(s)