Taky jsem dělala v bance a bylo až neuvěřitelné, co lidi nevymyslí. Když jsme definovali formuláře do internetového bankovnictví, tak byli i tací, co do kolonky "mobilní telefon" vyplnili "Nokia". Nebo do kolonky "rodinný stav" v klidu napsali "dcera"... A pak volali, že jim to systém nebere. Hezký nový rok všem!
No a co? Po zkušenosti s Raiffkou, která mne se svou Rychlou půjčkou otravovala na mobilu několikrát do měsíce, do kolonky "mobilní telefon" vyplňuji "mám" :-).
Podobná nedorozumění s klienty mohou uvést policisté, zdravototnící, úřednící na magistrátě ...Dvojsmyslný výklad, přeřeky, ne každý v branži nepracující hned ví, o co go. Jsme jen lidi.
Takovéto odlehčení by neškodilo jen 1x za rok na Silvestra, ale mnohem častěji. Dlouho jsem se tady na Měšci nezasmál, poslední dobou se tu uvádějí víceméně věci, které moc k smíchu velké části obyvatel nejsou.
Také velmi děkuji za skvělý odlehčený článek. Takovýto milý humor z běžného života mně pobaví podstatně víc než rádoby vtipné slátaniny na jiných serverech typu lupa.cz, kterým nestačí vydávat to jednou na apríla.
Tak tento článek mě opravdu upřímně pobavil. Sama pracuji v call centru (sice ne přímo v bance) a znám to moc dobře. Nedávno jsem se například ptala paní zda bude hradit složenkou nebo přes poštu (místo složenkou nebo bankovním převodem) :D