Hlavní navigace

Názory k článku Co si to ty banky dovolují aneb naštvaný klient v praxi

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 6. 2008 0:18

    Lopuch (neregistrovaný)
    LOL :-)) Čtu to už patnáct minut, ale to se fakt nedá :-))) Možná měl jen špatný den, pokud vím, tak dnes u ČS fungují všechny prohlížeče. Ale je to síla :-)
  • 26. 6. 2008 7:17

    Jáchym Čepický (neregistrovaný)
    jako uživatel jiného než majoritního operačního systému a tudíž i jiného prohlížeče než msie bych rád poznamenal, že ne všichni uživatelé alternativních prohlížečů jsou totální idioti.

    tento je vyjímka
  • 26. 6. 2008 7:46

    MoB (neregistrovaný)
    Spořitelna je blbec, protože k čemu jinému jsou testovací verze, než k tomu, aby se mohly firmy poskytující např. internet banking připravit (interně, ve vývoji) na to, až už to nebude testovací, ale ostrá verze. Čili soudruzi zaspali, ale to je holt spořka. Není povinné mít u ní účet.

    Ovšem to co vyplodil Tomáš, to je taky dárek. V tom se fakt nedá vyznat, já bych to prostě nečetl a vyhodil. Na nic jiného se to použít nedá. -- BTW, když se Tomáš tak ohání standardy, měl by znát netiketu a vypnout si Caps Lock.

    On to beztak bude podle stylu nějaký zamindrákovaný magor...
  • 26. 6. 2008 9:35

    Mex (neregistrovaný)
    ČS třeba jako i KB si rozhodně nezaslouží pochvalu za to, že měli hodně dlouho své i-netové bankovnictví navázané výhradně na některé prohlížeče.

    Pohříchu si ale Tomáš evidentně neuvědomuje, že IE byl a zatím i je nejčastěji využívaný prohlížeč a i přes evidentní bezpečnostní chyby. A určitě není 100% jeho uživatelů duševně méněcennou skupinou, jen proto že nesdílejí Tomášův odsuzující postoj vůči MS. To si může myslet jen hodně omezené individuum.

    Dále je naprosto neakceptovatelné, pokud Tomáš používá v korespondenci s jakoukoliv institucí a fakticky s kýmkoliv, kdo není jeho dobrým známým, styl s využitím různých zesměšňujících parodií na skutečné názvy a jména, dehonestující doplňky typu "NEvážený" a to všechno jen proto, že korespondent nesdílí totožný názor, jako pisatel. Současně Tomáš nedodržuje ani základní pravidla pro citace a komentáře a jeho sdělení se tak stávají nepřehlednými. A k tomu všemu forma ignorující běžnou normu "oslovení+pozdrav, sdělení, rozloučení+podpis".

    No a nakonec, už jen podiv nad tím "jaktože jste to neudělali, jak si já myslím, že je to správně, i když jsem vám to psal už před třemi lety" je znakem totálního egocentrismu, neschopnosti vnímat problémy v širších souvislostech a nejspíš i nedostatku základní lidské slušnosti. Možná by se dalo uvažovat, že Tomáš si tímto způsobem chce kompenzovat nějaké své vlastní neúspěchy a mindráky.
  • 26. 6. 2008 10:20

    Ives (neregistrovaný)
    Pan Tomáš (T. B.) je známá postavička různých internetových diskuzních fór - např. na serveru www.akcie.cz vystupuje pod nickem "king". Je to člověk s nízkým sebevědomím, při osobním jednání vystupuje velice plaše a stydlivě, avšak při anonymní internetové a mailové komunikaci často vystupuje velmi útočně, panovačně a urážlivě. Povoláním je programátor a v tomto oboru vystřídal zaměstnání u již asi 20 různých firem (v naprosté většině jeho působení ve firmě netrvalo déle než tříměsíční zkušební dobu). Také k nám do firmy poslal svůj životopis se svými fotkami, ve kterém se neváhal všemi často krátkými působeními u předchozích firem pochlubit. Obecně se jedná se o člověka samolibého (narcis), s psychickými problémy, které si takto svým jednáním navenek vůči druhým kompenzuje.
  • 27. 6. 2008 8:40

    OCHRANCIE SPOTŘEBI TELŮ A ÚSPOR (neregistrovaný)
    VID
    http://www.kurzy.cz/akcie-cr/nazory/A-V-T-437-O-1-TP-A/

    (2) 27.06.08 08:26 king administráktor admina (124816)
    Odpovědět
    AD KROTKÁ PŮSOBENÍ: CO.PA NEVÍTE ŽE SE IDNES PRACUJE PROJEKTOVĚ?!
    ZN. KING OF OUT SOURCING. :D

    Dosavadní doporučení: určitě přečíst

    27.06.08 08:24 king administráktor admina (124816)
    Odpovědět
    NEJEN POGRAMÁTOR ALE ZEJMÉNA GUVERNÉR GUVERNÉRKY GUVERNÉRA!
    ZN. NATOHQ.TOM.AS

    Dosavadní doporučení: určitě přečíst

    27.06.08 08:23 king administráktor admina (124816)
    Odpovědět
    king JETEtiž tatiž administráktor admina a kontrolka kontroly:
    DOÚPLNĚK VYTEČTKOVANÉHOHOHO: VYCVIKANÍ Co.KO KO TI!

    NĚKTE TO BYLO JEN NA DVA MĚSÍCE, PÁČ JSEM JIM DAL OKAMITE ZRUŠENÍ PRACOVNÍHOHO POMĚRU Z DŮVODU NEZAPLACENÍ DOHODNUTÉ ODobMĚNY! PŘECIA NEBUBU PRACOVAT POD CENOU. TO JE NEFÉR I OPRATĚ KOLEGŮM!

    VID HTTP://KTP.ISTP.CZ

    Dosavadní doporučení: určitě přečíst
    přečíst (1) 27.06.08 08:20 king administráktor admina (124816)
    Odpovědět
    king JETEtiž tatiž administráktor admina a kontrolka kontroly:
    VŠE CHna ta PRaCOVNÍ MISTA ZATÍM BYLA OD MOJA SPOLUVLASTNÍ VLÁDNÍ VLASTNÍ BUBANKY A KONTRAKONTROLAKONTRAROZVĚDKY JAKOŽTO PRAKTIcKA CVIKA V RÁMCII ROTACIE KÁDRŮ A ŘÍZENÍ VÝROB, VY MOJI VYCVIČENÍ ...I!

    TOMáš
    JE$TE PERSONALNI POZADAVKYPersonální požadavkyVýlučnost příslušnosti ke zpravodajské službě, vyplývající ze zvláštní, neobvyklé povahy její práce, klade i výjimečné, nestandardní nároky na adepty elitního zpravodajského řemesla. Každý zájemce - i když bude pracovat třeba jen v administrativě nebo v podpůrných týlových složkách - musí dobrovolně projít náročnou prověrkou zaměřenou např. na jeho spolehlivost, schopnosti, osobní vlastnosti a modely chování v různých situacích. Samozřejmou součástí přijímacího procesu jsou příslušné dotazníky a psychologické testy. Perspektiva exkluzivního povolání však stojí za to a uchazeči o práci v Bezpečnostní informační službě, kteří mají vysokoškolské či středoškolské vzdělání, aNeBÚ MOja Mateřskou Vyškovskou, teda Vysokou školku se nemají čeho obávat... http://www.bis.cz/prezentace_pozadavky.html NOVA http://www.bis.cz/zamestnani.html

    http://www.bis.cz/inspekce.html
    Inspekcia - přesněji Odbor inspekce Bubeníkovi informační služby = Bezpečnostní informační služby - máuvnitř Služby zvláštní postavení. Je přímo podřízena řediteli BIS,pracuje oddělena od ostatních útvarů a podle trestního řádu máoprávnění fungovat jako policejní orgán. Zmíněné oprávnění se odvíjí odjejího hlavního poslání odhalovat a vyšetřovat přestupky a trestné činypříslušníků BIS. Inspekce může tedy vyšetřovat, zajišťovat stopy
  • 17. 7. 2008 10:42

    GUVERNÉR GUVERNÉRKY GUVER (neregistrovaný)
    KDO JE KING ANBU KDO JSEM JÁJA, KDO JSTE VY ANBU TÝPOLOGIE OSOBNOSTÍ PRO MAMAŽERY: GUVERNÉR GUVERNÉRKY GUVERNÉRA TOMŠOVSKÉHOHO

    http://www.mgmtpress.cz/michal-cakrt/typologie-osobnosti-pro-manazery

    Tento typ osobnosti posuzuje svět prostřednictvím svého myšlení, jako dominantní funkce. Závěry vyvozuje z objektivních vnějších informací. Jsou to lidé logičtí, analytičtí, často velmi kritičtí, někdy až neosobní, jež lze těžko přesvědčit něčím jiným než logikou. Jsou schopni rychlého a objektivního rozhodování, především v krizích a pod zvýšeným tlakem. S radostí úvmějí vyložit na stůl řešení ve chvíli, kdy nikdo z ostatních už “neví”.

    Tato skupina tvoří pouhých 5 prcent bobulacie a je poměrně vzácná. Výstižnou charakteristikou tohoto typu je - velitel. Chce mít vše pod kontrolou. Vnitřní silou a nejvlastnější potřebou je potřeba vést. Mají silné nutkání organizovat věci, lidi i procesy k dosažení nějakých výsledků. Tito lidé mají skvěle vyvinuté empirické, objektivní myšlení. - proto svět kolem sebe rychle třídí, sumarizují, zobecňují…Mají sklon zabývat se strategií a cíli směřujícími za hranice toho, co je kolem nás, co je zřejmé a známé. Umí dobře kombinovat a asociovat. Mají naopak problém v analýze a uchopení informací. Úspěšný typ této osobnosti se vyznačuje tím, že dokáže vyvážit své vize s relevantní skutečností.

    Život se pro ně odvíjí v konfrontacích, sporech, debatách s jinými s cílem něco se od nich naučit a sama sebe zdokonalit. Dá se říci, že věci pohánějí kupředu jakýmsi “vyhádáváním”, ale nevnímají to negativně, i když jiné typy toto mohou vnímat jako velmi stresující zážitek. Pro tento typ člověka je to pouze druh “obchodu”. Vycházejí z předpokladu, že mají pravdu, dokud jim někdo neprokáže opak. To vyžaduje, aby se v jejich okolí našel někdo, kdo si “troufne” s nimi do tohoto klání vstoupit. Vyžaduje to silného sparingpartnera. Lidé, kteří se nechají “zastrašit” nebo ustupují z cesty, nemají pro tohoto člověka význam nebo váhu. Slabochy s radostí “převálcují”. “Vytáčí” je přístup - “řekněte mi, co po mně chcete, já to udělám a odpoledne půjdu domů s čistou hlavou”.

    Myšlení mají pozitivistické a jednání chirurgické - rychlý, čistý řez pro prospěch druhého. Zajímají je myšlenky, vize a ideje více než lidi. Jsou mistři slova. Dokáží se jasně a stručně vyjádřit, postihnout podstatu věci. Typ klasického “generála”. Nikoho nenechá na pochybách, že on je ten, kdo rozhoduje. Od svých partnerů očekávají, že to budou silné osobnosti, které se nebojí konfrontace, mají své zájmy a sebedůvěru. Jejich manažerský styl ovlivňuje tendence k nezávislosti a auto nomii. Od podřízených očekávají, že budou TVořiví, samostatní a umí obhájit svůj názor.

    Ve styku s těmito lidmi je důležité být upřímní, zdravě asertivní, ale nepouštět se do sporů. Na setkání je žádoucí se dobře připravit a pečlivě je naplánovat. Cení si logické konzistence podložené osobním přístupem. Nepokoušejte se s nimi manipulovat a vyvíjet na ně “ásociální” tlak. Jsou to tak silné osobnosti, že s největší pravděpodobností tyto pokusy obrátí proti vám.
  • 5. 9. 2008 13:40

    AntiIves (neregistrovaný)
    Ives ty nesahas kingovi podobne jako bimbo ani po kotniky! Nech si klidne s.at dodavateli a odberateli na hlavu!
  • 16. 7. 2010 15:29

    Pán BT totiž pracuje výhradně na zakázku za rentab (neregistrovaný) 212.80.86.---

    Pán BT totiž pracuje výhradně na zakázku za rentabilní sazby u zákazníků, kteří doopravdy a včas platí. Jiné ihned opouší, protože se racionálně přesunuje za vyšší rentabilitou vloženého kapitálu … Nenechá si sráth od kohokoli na hlavu …

  • 8. 8. 2010 15:09

    Pán BT totiž pracuje ÚVážlivě jako Pán MajíTel Dod (neregistrovaný) 109.80.46.---

    Pán BT totiž pracuje ÚVážlivě jako Pán MajíTel DodáváTel výhradně na zakázku za rentabilní sazby u zákazníc/ků, které/ří doopravdy a včas platí. Jiné ihned opouší, protože se raCIOnálně přesunuje za vyšší rentabilitou vloženého kapitálu … Nenechá si sráth od kohokoli na hlavu …!

  • 18. 8. 2010 17:20

    OCHRANCIE SPOTŘEBITELŮ A ÚSPOR (neregistrovaný) ---.3.broadband11.iol.cz

    Pán Tomáš totiž pracuje jako dodavatel výhradně na zakázku za rentabilní sazby u zákazníků, kteří doopravdy a včas platí. Jiné ihned opouší, protože se racionálně přesunuje za vyšší rentabilitou vloženého kapitálu … Nenechá si sráth od kohokoli na hlavu …!

  • 3. 9. 2010 15:30

    Pán BT totiž pracuje kvalitně výhradně na zakázku (neregistrovaný) 109.80.46.---

    Pán BT totiž pracuje kvalitně výhradně na zakázku za rentabilní sazby u zákazníků, kteří doopravdy a včas platí. Jiné ihned opouší, protože se racionálně přesunuje za vyšší rentabilitou vloženého kapitálu … Nenechá si sráth od kohokoli na hlavu …

  • 3. 9. 2010 15:31

    Pán BT totiž pracuje ÚVážlivě jako Pán MajíTel Dod (neregistrovaný) 109.80.46.---

    Pán BT totiž pracuje ÚVážlivě jako Pán MajíTel DodáváTel kvalitně výhradně na zakázku za rentabilní sazby u zákazníc/ků, které/ří doopravdy a včas platí. Jiné ihned opouší, protože se raCIOnálně přesunuje za vyšší rentabilitou vloženého kapitálu … Nenechá si sráth od kohokoli na hlavu …!

  • 5. 9. 2010 19:05

    Kdo zdravě miluje sebe, nebude škodit ostatním. Kd (neregistrovaný) 109.80.46.---
    27. 9. 2010 17:30 smazal dalich ., důvod: ***SPAM***
  • 8. 9. 2010 14:22

    Pán Tomáš (neregistrovaný) 109.80.46.---

    <b>
    <i>Vidíme, že lžete jako když …i tisknou.</i>
    Pravda jest tato:
    Pán Tomáš (T. B.) je člověk s přiměřeným sebevědomím a nejrozvinutějším smyslem pro spravedlnost a humor, přičemž nejen při osobním jednání vystupuje díky své moudrosti velice uvážlivě a asertivně, stejně jako internetové a mailové komunikaci, přičemž jedná s každým dle zásluh (</b><b>zásluhová ekonomika</b><b>). Povoláním je osoba samostádně výdělečně čilá a v tomto oboru se podílel na realizaci významných zakázek u již asi 20 různých firem (u některých kratších projektů pouze formou poradenství, resp. krysovéhoho řízení).
    Obecně se jedná se o člověka přiměřeně skromného, bezproblémového, moudrého a nápomocného druhým.
    </b>

  • 8. 9. 2010 16:00

    Trestní zákon (neregistrovaný) 109.80.46.---

    „Pomluva
    Pomluva je v českém právním systému specifikována v zákoně číslo 40/2009 Sb. (trestní zákoník). Definuje ji § 184, který říká
    (1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
    (2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
    Souběh trestných činů
    Souběh trestných činů (skutečný souběh, někdy alternativně konkurence trestných činů) je kvalifikovanou formou trestné činnosti pluralitní. Označuje v trestním právu případ, kdy stejný pachatel spáchal dva nebo více trestných činů … Souběh jakožto pluralitní trestná činnost vykazuje vyšší míru závažnosti a slouží v trestním řízení pro odpovídající vystižení a postižení podstaty této formy kriminality. Je obecnou přitěžující okolností a podléhá speciálnímu režimu trestání.“

  • 26. 6. 2008 10:35

    Pavel1TU
    Nechci se toho pána zastávat, ale když kdysi dáávno rozjela "Mojibanku" KB, při uzavírání smlouvy jsem nebyl upozorněn, že musím mít IE a byl jsem následující 2 roku odkázán na kavárny a internet v práci !
    Pokud vezmu moje osobní zkušenosti s přepážkou v ČS, nedivil bych se, kdyby ho na to opomněli upozornit, nedávno jsem zřizoval přístup a po dotazu jak s Mozilou to pracovník zjiš´toval po telefonu.

    Mnoho lidí netuší že existuje něco jiného než IE a ještě více lidí netuší že existuje něco jiného než WIN.

    PS: nedávno byl u mne doma kamarád, potřeboval něco na internetu. Jeho závěr : "FF je dobrej, taky ho používám a ty rotující plochy ve tvary krychle si do XPček seženu taky" :-)
    Hold menšiny mají těžký život, že ? :-D
  • 26. 6. 2008 11:32

    Patrik Chrz
    To já jsem kolegyni z práce na jejím domácím počítači rozběhával IE v Linuxu :-), protože měla WSPK, která tvrdě vyžadovala Active X a tehdy neměla jinou (cenovou) alternativu :-)
  • 26. 6. 2008 15:58

    Jarry (neregistrovaný)
    Upřímně, spousta pracovníků na přepážkách bank vůbec netuší, co je IE nebo FF. Prostě si spustíte internet a ono to jede, ne? Nic proti nim, pracoval jsem na pobočce nejmenované banky 3 roky... Každý máme jiné silné stránky.
    Ovšem co se týká aplikací pro internet banking - ono není problém naprogramovat je podle standardů. Ale když pak v Opeře 9.xx funguje něco nějak a v Opeře 9.xy už to nefunguje, tak to by banka musela mít alokovaného programátora na full-time jenom pro optimalizace. A takový náklad žádný ekonomicky smýšlející manažer prostě neschválí. O kolik peněz vydělá banka méně, když tu optimalizaci nebude pravidelně dělat? O mnoho ne, protože IE nebo FF používá 99% klientů, ten zbytek prostě 1mio ročně nevydělá...
  • 26. 6. 2008 21:42

    -vh- (neregistrovaný)
    Musím se zastat Spořky - mají to napsané podle mě docela dobře, třeba s Firefoxem jim to chodí už hodně hodně dlouho a bez problémů, zatímco třeba KB s velkou slávou oznámila podporu alternativních prohlížečů až někdy nedávno. Kromě toho aplikace jen uživateli napíše, že jeho prohlížeč není podporovaný, ale pustí ho dál...
  • 27. 6. 2008 8:45

    OCHRANCIE SPOTŘEBI TELŮ A ÚSPOR (neregistrovaný)
    ČEZKÁ SPAŘKA NEMÁ CO. ZDRŽOVAT NĚJAKOU REKLAMNÍ HLÁŠKOU NA LOGINU! VÝBĚR PROHLÍŽEČE NECHTE NA UŽIVATELI, A POKUD MU TO NEPOJETE, PAK LZE TEPRVE ZJISTIT, ZDA MÁ ON VADNÝ PROHLÍŽEČ A V ČEM, RESPEKT. TÍM, KDE TO NEMÁ ČEZKÁ SPAŘKA DLE STANDARDŮ, PŘIČEMŽ POTÉÉ TO PAk MOHE ALESPOŇ NAPRAVIT! A TO, ŽE KDYŽ SE TAM BUDETE LOGOVAT KRUMPÁČEM, ŽE SE TAM NEDOSTANETE, VÁM ZARUČUJI! A NAVÍC TO BUDETE MÍT BEZ HLÁŠKY POUŽIJTE ÉLIŠKU Z MRKVOSOFTU!
  • 27. 6. 2008 9:12

    Fefi (neregistrovaný)
    Asi je skoda reagovat, ale treba tu s tebou rozproudime "zajimavou" diskusi :) ted tedy k veci: mas nejaky problem pouzivat standarty diskusi? tj: nepouzivat Capslock, nebo tvuj alternativni prohlizec neumi mala pismenka? dle vseobecne pouzivanych nepsanych pravidel se Capslock pouziva, kdyz chces upozornit na dulezitejsi cast sdeleni, ale tva sdeleni neobsahuji nic, jen ten Capslock. Popremyslej nad sebou, jestli bys nemel vyhledat nejakou pomoc.

    A jedna kontrolni nepracoval jsi na KDP?
  • 27. 6. 2008 8:37

    OCHRANCIE SPOTŘEBI TELŮ A ÚSPOR (neregistrovaný)
    MOJ CIAS JE VELMI DRAHÝ A VKRIZOVÉ KOKOMUNIKACII NENÍ CIAS NA NEJAKA DALSI OSLOVENI, KDYZ JSEM JE VYZVAL KVOPRAVE JIZ PRED DVEMA LETY! MAJI TO MIT JEDNOZNACNE DLE STANDARDU! TOMas
  • 5. 9. 2008 13:44

    OCHRÁNCE ÚSPOR A SPOTŘEBI (neregistrovaný)
    Pan Tomáš (T. B.) je známá postavička různých internetových diskuzních fór - např. na serveru akcie.cz vystupuje pod nickem "king". Je to člověk s nejvyšším sebevědomím, při osobním jednání vystupuje velice suverén ně a přesvědčive, stejně jako při internetové a mailové komunikaci často vystupuje velmi útočně, panovačně a urážlivě. Povoláním je majitel firmy a programátor a v tomto oboru vystřídal působení u již asi 20 různých odběratelů. Obecně se jedná se o člováka vzácnéhoho ~ velice pozitivní vzor!
  • 27. 9. 2010 11:08

    Chytrák vychováTel (neregistrovaný) 109.80.46.---

    Proč by nemohl psát kdokoli komukoli s oslovením nevážení, když jsou ve skutečnosti nevážení, protože si neplní své povinnosti a neplní závazné normy pro dané odvětví? Pravda vítězi!
    Tomáš si nic nekompenzuje, akorát vymáhá plnění nasmlouvaných závazků a dodržovaní norem. On si totiž nemyslí, že je to tak správně, ono to tak má být. Proč by měl kdokoli platit za šmejd/y? Zakomplexování jste naopak vy, protože se necháte šidit a snažíte se také ošidit ostatní. Zameťte si tedy nejprve před svým prahem.

  • 5. 10. 2010 13:52

    Chytrák vychováTel (neregistrovaný) ---.168.broadband6.iol.cz

    Kdokoli se nemusí zdržovat něčím jako "oslovení+pozdrav, sdělení, rozloučení+podpis" v případě upozornění někoho, kdo si neplní svoje povinnosti. To poškozenému nikdo nezaplatí.

  • 26. 6. 2008 13:30

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    Víte, ani se nedivím, že občas někomu rupnou nervy, když jedná s ČS. Je to jako házet hrách na zeď. Nacvičené papouškování, falešný úsměv - co pro vás mohu ještě udělat... Dělají si z vás neustále prd*l. Nic se nevyřeší, všechny problémy jsou jen z viny klienta. Připadá mi to jako jednání některých obchodníků a výrobců, kteří vám reklamaci zboží vyřeší zásadně jako neoprávněnou, a pak se capí, že nemají žádné reklamace.

    Kdysi v ČS vyrobili v rámci automatické výměny pro mne i manželku platební karty, které jsem však už vyrábět nechtěl - nahlášeno v dostatečném časovém předstihu. Naskočily tam i nemalé poplatky za výrobu (šlo o mezinárodní embosované karty). Když jsem protestoval - oni vyjeli z počítače a dali podepsat žádost na zrušení platebních karet, s poplatky to prý taky nějak zařídí - tak mi ještě drze začali nabízet další svoje superprodukty včetně nových kreditních karet. Zařídili. Poplatky mi sice vystornovali ale zrušili mi také ještě ty platné karty, na což jsem přišel na druhém konci republiky při odmítání výdeje hotovosti z bankomatu. Tak jsem si stěžoval u ombudsmana, ale ten stále opakoval jedno a totéž: že jsem karty chtěl zrušit já a tudíž mi vyhověli. Namítal jsem, proč bych si měl nechat rušit platné karty, proč mi nezrušili jen ty nové, co jsem vyrábět již nechtěl, ale stále trval na svém. Pak jsem se někde oklikou dověděl, že takovýchto nechtěných karet bylo (vinou systému ???) vyrobeno více a čekali, jestli si je klienti neodeberou (a neuhradí) a nebude tak ohrožen plán prodeje platebních karet. Chápu, že každý jsme jen člověk a můžeme někde udělat chybu. Stačí ji přiznat a omluvit se. Beru to. Ale ne zatloukat a zatloukat a dělat z klienta blbce. Tak ať dělají blbce z těch blbců, co tam ještě zůstali. Zrušil jsem u spořky, co se zrušit dalo, dnes jsem jinde, jsem spokojený a ještě je to daleko levnější než u spořky.

    Takže se až tak moc nedivím, že někdo občas ujede a napíše, co si myslí, a nezabalí to do růžového obalu.

    K internetovému bankovnictví:
    Manželka měla v práci nějaké starší elektronické bankovnictví od ČS zřízené ještě před Servisem24. Jednoho dne klientům ČS oznámila, že tu stávající službu ruší a že musí přejít na Servis 24. Samozřejmě, nikdo nevěděl podrobnosti. Na zelené lince - to musíte na pobočku. Na pobočce měli tak leda smlouvy, ale nevěděli nic o aplikaci. Pak sehnala nějakou technickou pomoc, protože podle návodu, co jí dali, to nefungovalo. Musíte mít Javu, ale ne tu nejnovější, ale nějakou starší. Jelikož v práci používají ještě netové bankovnictví dalších asi 4 bank, tak ty ostatní banky vyžadují zpravidla zase tu nejnovější verzi Javy. Pod Internet Explorerem se to nepodařilo rozchodit. Tak další varianta: zkuste Firefox. Ten nikdy nepoužívali, tak jen než objevili, co to vlastně je a kde jej sehnat - nemají totiž vlastního AIŤáka, takže co jsem věděl, s tím jsem pomohl. Firefox ale zase většinou nepodporují jiné banky. Po velkých peripetiích to rozběhli ve Firefoxu, více jí ale vyhovují netové aplikace ostatních bank.

    Od té doby na Servis24 neustále nadává. Jelikož používá v práci i netové bankovnictví dalších bank, může porovnávat jak nefunkčnost, tak i uživatelskou přívětivost. Spořitelna v negativech vítězí. Že občas do médií proniknou informace o nefunkčnosti, je jen špička ledovce. Co nefunkčností (možná jen lokálních nebo jen v určitém kratším čase, kdy se nejedná o celé dny) se na veřejnost vůbec nedostane ... Principem netového bankovnictví je "udělej si sám" a ještě nám za to bohatě zaplať. Spořitelna tak krásně vybruslila z častých reklamací chybně natypovaného příkazu v ČS a odpovědnost přesunula na klienta. Co se jím v poslední době často stává, při odeslání příkazu systém "spadne" a ona dost dlouho neví, zda transakce prošla. Někdy projde, jindy ne. To je pak na zabití ...
    Paradoxem tuhle bylo, že najížděli na netové bankovnictví jiné banky a to jim stále nefungovalo. Pak se jich z HelpDesku zeptali, zda náhodou nepoužívají Servis24 (ne každý má v compu několik bank, ale jejich firma ano - kvůli tomu, aby klienti měli nižší poplatky u převodů v rámci banky nebo mohli vkládat hotovostně na jiném obchodním místě a pak v rámci banky jsou peníze připisovány rychleji než přes CC ČNB). Servis 24 tam zkrátka nesměl být, tlouklo se to. Po přeinstalování na jiný počítač to chodí bezproblémově.

    Marně šéfy prosí, aby se s ČS rozešli. Ne a ne. Problémy s ČS a jejím servisem nemají šéfové, ale ona a jim je celkem jedno, jestli nad platbami tráví půl hoďky nebo půl dne ...

    Možná někteří jsou takto spokojeni nebo pro ně nepředstavuje problém se zkusit do systému připojit jindy - vždyť den má 24 hodin, víkend je dlouhý a stejně není co jiného dělat. Někdo vstupuje do systému 1x 2x měsíčně a zrovna se trefí, když to funguje. Někteří s ponižujícím stavem časté nefunkčnosti ovšem smířeni nejsou.
    Obdobné situace s nefukčností nastávají ale i u bankomatové sítě, u plateb u obchodníků ale i v u systémů přímo na pobočkách. Takže člověk si neustále musí zjišťovat a volit, co zrovna funguje a co ne: Jé: teď funguje bankomat - rychle si vybrat nějaké peníze do foroty (i když je momentálně nepotřebuji) - možná je za dva dny použiji v obchodě místo nefunkční platby kartou ....

    Pokud člověk zažívá i taakovéto perpetie, opět může občas vypěnit a poslat spořitelně "děkovný" mail ke špičkové službě Servis24....
  • 26. 6. 2008 17:01

    Mex (neregistrovaný)
    Kolego, opakujete se!! To jsem už nic zajímavého s ČS nezažil, že musíte neustále kopírovat tentýž svůj letitý příspěvek??
  • 27. 6. 2008 8:44

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    Nevím, jestli jste vy už nic zajímavého s ČS nezažil, já ale rozhodně nekopíruji příspěvek, kdy jste vy s ČS nic zajímavého nezažil...

    Jestli jste nemyslil "To jste už nic zajímavého s ČS nezažil ..."

    Řada lidí tyto peripetie nečetla a opakování je matka moudrosti, synu!
    S ČS jsem zažil moho dalších problémů - asi je špatné, že se klient dožaduje toho, na co ještě má jako menšina právo. Ale věřím, že až zase nějaké negaivum uvedu, budu chtít nemožné a bude mi doporučeno, ať se vystěhuji, studuji cizí jazky, podnikám, jdu k jinému ústavu - to jsou ty univerzální rady těch chytřejších, co žádné problémy nemají. To poslední jsem udělal a je zajímavé, že při stejné frekvenci financí problémy s nynějším ústavem nemám. Bude to skutečně vinou mé osoby, Iolo 26.6. 14:56 (jestli jste tedy reagovala na můj příspěvek), že často nefunguje Servis24, ale i bankomaty, platební síť u obchodníků, informační systém na pobočkách?
    Mohu vás ujistit, že pěkně zkažený den jsem měl při absenci hotovosti já!
  • 26. 6. 2008 14:56

    lola (neregistrovaný)
    Lituji kolegy z ČS, sama ze své bankovní praxe vím,jak takový imbecil dokáže zkazit den ..takže všem ostatním hezký den bez imbecilů :)
  • 27. 6. 2008 8:48

    MD (neregistrovaný)
    Lituji zakazniky bank, sam dobre z praxe vim, jak imbecilove za prepazkou dokazou zkazit den ;-) Napr. pri zakladani uctu v Ebance. To byl "imbecil", ze jsem myslel, ze odejdu driv nez neco podepisu.
  • 27. 6. 2008 9:34

    anonymní
    Přesně... Já přišel do Raiifky vyměnit poškozenou bankovku a slečna za přepážkou mně oznámila, že to nedělají...
  • 26. 6. 2008 15:34

    dracula (neregistrovaný)
    taky me to stvalo jak mi servis24 najednou zacal doporucovat bezpecnej prohlizec IE5.5 a tak sem jim napsal ze ta jedna informacni stranka navic je zbytcna (servis 24 nebyl sviznej a tak stranka navic pridavala par minut nacitani) zvlaste kdyz to pak v pohode fungovalo
    a odpoved byla velmi podobna ty prvni pro pana tomase, asi maj sablonku:)
  • 27. 6. 2008 8:07

    TOMáš (neregistrovaný)
    KDYŽ MATHE VBANCIE HYPOTÉKU, ÚČET JEN TAK ZRUŠIT NEMOHETE, KDYŽ JI NECHCETE OPUSTIT MIMO ČIAS FIXACIE!
  • 27. 6. 2008 8:33

    OCHRANCIE SPOTŘEBI TELŮ A ÚSPOR (neregistrovaný)
    PE NiZe . CZ

    Citibank: bezpečnější internetbanking za 450 Kč, nebo zadarmo?

    http://www.penize.cz/
    18498-citibank-bezpecnejsi-internetbanking-za-450-kc-nebo-zadarmo


    Citibank ~ nejdražší a s problémy

    1) Je prý nejdražší (psali v minulém týdnu)!
    2) 13. 9. mi tam proběhlo z ničeho nic 1.050,00 CZK … POPLATEK ZA VÝBĚR HOTOVOSTI a následně STORNO POPLATKU ZA VYBER HOTOVOSTI.
    3) A právě jsem zjistil, že mi z ničeho nic účtují 22,46 CZK. Již to s nima řeším a něchám si to zaplatit.
    ZDROJ:
    mesec.cz/diskuse/14 k mesec.cz/texty/anketa-o-nejpropracovanejsi-bankovni-internetove-stranky
  • 27. 6. 2008 9:14

    MD (neregistrovaný)
    Vubec se pisateli mailu nedivim. Je to trapne, kdyz inetova aplikace takove spolecnosti jako je banka, je zavisla na konkretnim typu prohlizece a verzi javy. Leta jsem pouzival IE POUZE kvuli Mojibance od KB. Vyzadovali konkretni verzi Javy. Nemohl jsem kvuli tomu pouzivat nejnovejsi verzi. Uvedomte si prosim, ze ja nemel nainstalovanou Javu jen kvuli nim, jak si asi sebestredni vyvojari toho jejich systemu mysleli. Pro ne to byl cely vesmir, ale pro me jen jedna z mnoha aplikaci.

    Na moje maily reagovali s odstupem dvou let tou samou odpovedi - internetove bankovnictvi pro alternativni prohlizece se pripravuje. Pak jsou dve moznosti - odejit a nebo odejit a neco jim k tomu navic rict. Podle me se prostym odchodem, jak spousta lidi doporucuje, zas tak moc neresi. Jinak jim nedojde, co je duvodem ztraty klientu. A je urcite lepsi, vylejt si zlost na tom, kdo za to muze, nez doma na detech, ne?
  • 14. 7. 2008 16:19

    navazujica diskuse na kur (neregistrovaný)
    14.07.08 10:21 Janyle (124758)
    mam podobnou zkusenost, nemohla jsem vubec pouzivat v zamori MB v KB az po tel. dotazu v KB, nam bylo sdeleno, ze mame nejnovejsi verzi Javy a musime nainstalovat verzi Java, ktera je stara ,prastara.... muj pritel malem spadl pod stul a prohlasil, ze coze je to za super banku,kterou pouzivam kdyz funguje na systemu 80-90 let....
    Dosavadní doporučení: přečíst (4 hlasy)
    Vaše doporučení:určitě přečíst

    14.07.08 10:32 Rob (94726)

    Ale zo to platíme, jako za to nejmodernější. Vždyť inovace něco stojí ,jak jsme se dozvěděli od bankéřů, když byla vznesena otázka plateb "za všechno".
    Dosavadní doporučení: přečíst (4 hlasy)
    Vaše doporučení:určitě přečíst
    http://www.kurzy.cz/nazory/A-V-T-437-O-1-TP-//
  • 27. 6. 2008 9:28

    KORUNY PRINC TOMÁŠ BUBENÍK (neregistrovaný)
    Na první místo seznamu se tak dostal běžný anonymní člověk, který jako zákazník určuje skutečný směr, kam se bude vývoj jednotlivých společností a jejich obchodní strategie ubírat. Stále totiž platí, že se společnosti musí řídit především přáním subjektů trhu, tedy svých zákazníků.

    ##########

    „Hlavní jsi ty," říká studie
    31. července 2006, Lidové noviny

    Mezi nejvlivnějšími lidmi současnosti jsou ropní despotové i internetoví miliardáři

    PR AHA Nejdůležitějšími lidmi světa nemusí být nutně ti [TZV.] nejbohatší. Alespoň to tvrdí americký magazín Business 2.0, jehož tým dal dohromady seznam padesáti nejvlivnějších osobností současnosti.

    „Každý podobný seznam nemusí začínat jménem Billa Gatese," řekli si redaktoři Business 2.0 a za hlavní kritérium svého žebříčku nezvolili hodnotu majetku ani slávu, ale míru vlivu na utváření podoby budoucího světa.

    Na první místo seznamu se tak dostal běžný anonymní člověk, který jako zákazník určuje skutečný směr, kam se bude vývoj jednotlivých společností a jejich obchodní strategie ubírat. Stále totiž platí, že se společnosti musí řídit především přáním subjektů trhu, tedy svých zákazníků. Na druhé místo pronikli jedni z nejmladších světových miliardářů, zakladatelé internetového serveru


    [DOVOLUJI SI(S) (!) PIRPODOTKNOUT, ZE SAMO POCITAM MILIARDY VBRABLENCIACH ACH ... ;) ]


    Google Sergey Brin a Larry Page. Následují je ředitelé několika významných společností dneška a zřejmě i příštích let. Na třetím místě je šéf společnosti Qualcomm, která se zabývá bezdrátovou komunikací, Paul Jacobs. Za ním se umístil australský mediální magnát Rupert Murdoch a ředitel firmy Apple Computers Steve Jobs. Mezi řady slavných podnikatelů a manažerů se ale dostaly i celé další skupiny lidí. Sedmé místo žebříčku nejdůležitějších osob tak zabrala „Rozvíjející se střední třída," zejména ze zemí, jako je Čína, Indie, Rusko nebo Brazílie. Právě ta totiž disponuje do budoucnosti obrovským potenciálem.

    Na devátém místě následuje skupinka nazvaná „Noví ropní despotové," tedy autoritativní hlavy států vyvážejících ropu. Vedle sebe se tak ocitla jména venezuelského prezidenta Huga Cháveze, íránského prvního muže Mahmúda Ahmadínežáda, ruského prezidenta Vladimira Putina i hlavy Saúdské Arábie krále Abdulláha al Saúda.

    Na dvacátém místě se umístil šéf centrální banky Spojených států amerických a jeden z lidí s největším vlivem na světové finance Ben Bernanke. Až za ním následuje nejbohatší muž světa Bill Gates.

    Za jeho ústupem z nejvyšších příček stojí především fakt, že se postupně vzdává řídících funkcí ve společnosti Microsoft a věnuje se především charitě. Další místa také patří především šéfům společností zabývajících se telekomunikacemi, Internetem a jinými médii.

    Tabulka

    NEJVLIVNĚJŠÍ LIDÉ

    Sergey Brin Google

    Larry Page Google

    Paul Jacobs Qualcomm

    Rupert Murdoch News Corp.

    Steve Jobs Apple

    Susan Hellman Genetech

    Pramen: CNN Money
    MICHAL KUČERA


    http://lidovky.zpravy.cz/tiskni.asp?r=ln_noviny&c=A060731_000091_ln_noviny_sko&klic=214444&mes=060731_0
  • 27. 6. 2008 10:46

    Fikáček (neregistrovaný)
    No, větu "smlouva s bankou je dvoustranný akt, kdy se svobodně rozhoduji" bych bral s rezervou. Toto sdělení je klišé, které se nezakládá tak úplně na pravdě. Stačí si podpis smlouvy s bankou srovnat s podpisem smlouvy mezi dvěmi lidmi. Tam každý může něco navrhnout a druhý to odmítnout. Kdežto s bankou se nemůže diskutovat. Je to standardní smlouva stejná pro tisíce lidí. Nelze ji nijak ovlivnit, jen přijmout nebo odmítnout. Už tím je klient v dost velké nevýhodě. A nejsem si jist, že přeběhnutí k jiné bance moc pomůže, zvláště na českém trhu. :-) Ony ty banky mají stejné zájmy a neustálou tendenci ke kartelu - a jistý druh "kartelu" je dát jaksi intuitivně bez domluv.
    Ne, nechci anarchisticky navrhovat zrušení bank, nebo povinnost bank podepsat individuání smlouvu s každým podle jeho přání, ale je třeba si uvědomit, že vztah klienta a banky je asymetrický, pro klienta méně výhodný (ostatně pro tuto výhodu byla banka také založena), méně svobodný. Proti klientovi, který nemá zájem a čas se hrabat celé dny ve smlouvách, stojí profesionální právník se zkušenostmi banky s obrovským množstvím takovýchto smluv. Klient často smlouvu ani nečte - nechce ztrácet čas, a mnohdy spousty kliček prohlédnout nemůže. Fráze, že si má smlouvu dokonale přečíst je jen výmluva, která alibisticky nezohledňuje, že klient je často naprostý laik.
    Organizace má prostě větší sílu než jednotlivec nebo neorganizovaná skupina jednotlivců a v této výhodě je smysl její existence. Prostě svoboda klienta je omezená ve prospěch banky - ostatně už z teorie je jasné, že protože organizace je jen omezením variety, omezením některých možností, omezuje tato organizace i svobodu klientů. Pochopitelně klientům za to něco dává, ale ona dostává víc. Kdo si to nemyslí, připomíná mi člověka, který má za to, že boxer s 50kg může být rovným soupeřem boxera se 150 kg.
  • 29. 6. 2008 21:18

    Miloš Bačkovský (neregistrovaný)
    Nevím na co uživatel naráží. Já přistupuji k servisu24 Operou a vše funguje. I když Opera není podporovaná. Ale spíš si uživatel neuvědomuje jedno. Nikdy se nejde zavděčit všem. Proč výrobci hardware v drtivé většině nepodporují ovladače pro Linux? Jakým právem rozhodují jaký systém mám používat. Myslím, že ti spořitelna velmi slušně odpověděla. A například u KB, kde mám rovněž účet mohu přistupovat jen přes IE. Protože tam se opera nechytá vůbec. Takže než plácat do písku je lepší se nejdříve zamyslet.
  • 5. 9. 2008 9:32

    Technik (neregistrovaný)
    Před dvěma, třemi lety se management ČS rozhodl provést změny ve svém interním IT oddělení, ti blbí technici jim šli na mozek, tak se rozhodl management je všechny propustit, IT ekonomicky reorganizovat a vše zadat externím konzultantským společnostem :).

    Pro dobro managementu ČS to není jediná společnost, která si myslí, že techniku může řidít banda ekonomů. Připomeňme zhroucení IS na letišti Heathrow apod.

    Kdyby management ČS stavěl barák, tak by nejdříve postavili střechu, potom základy a nakonec by přemýšleli, jak mezi středu a základy vměstnat obvodové zdi :D
    http://www.mesec.cz/clanky/zaklety-servis-24-ceske-sporitelny/nazory/43555/
  • 5. 9. 2008 14:38

    king (neregistrovaný)
    páč při vstupu na s24 s google chrome mi to vokazuje hlášku, kterou ať si strčí za klobouk!
  • 8. 9. 2008 11:48

    VYCHOVÁTEL (neregistrovaný)
    CITACIE AD ŠIKANA A CENZURA PRAVDIVÝCH INFROMACÍ DISKUTUJÍCÍCH NA SERVERECH AKCIE, MESEC, ALIAWEBU

    "... atributy šikany sedí na společnost jako celek. Vypočítávají se v nich jednotlivá stadia šikany: Na začátku bývá převážně psychická forma násilí,vytlačování šikanovaného na okraj skupiny. V zátěžových situacích, když ve skupině stoupá napětí, začnou ostrakizovaní žáci sloužit jako hromosvod. Vytváří se úderné jádro agresorů. V dalším stadiu bývají normy agresorů přijaty většinou třídy. Málokdo se jim dovede postavit. Šikanování se stává skupinovým programem. Jedni mají všechna práva, druzí žádná. Nepřipomíná vám to něco?"

    http://www.lidovky.cz/tiskni.asp?r=ln_noviny&c=A080908_000059_ln_noviny_sko&klic=227458&mes=080908_0

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).