Dobrý den, reklamovala jsem celodenní kapání vody z pokoje nade mnou na zábradlí /nedalo se mít otevřené okno a spát u toho/. Byla mi reklamace zamítnuta s tím, že jsem to nahlásila "až" ve čtvrtek. Dovolenou jsem čerpala na místě pobytu od soboty, v neděli jsem si toho všimla poprvé odpoledne. Myslela jsem, že někdo jen špatně vykroutil prádlo a že se to nebude opakovat. Bohužel se to opakovalo každý den a až mi došlo, že to zřejmě samo od sebe nepřestane, tak jsem to nahlásila ve čtvrtek v podvečer delegátce. Ta to začala řešit v pátek ráno, poslala údržbaře, ten mi řekl, že nade mnou někdo špatně vypnul klimatizaci a už se to nebude opakovat. Celý den byl klid, ale večer to začalo nanovo. Až do mého opuštění pokoje v sobotu dopoledne voda kapala a bubnovala na zábradlí nepřetržitě dál a já se celý týden nevyspala! Prý jsem to měla nahlásit hned první den. Já jsem si jen nechtěla hned po příjezdu znepřátelit sousedy... Kvůli problematického souseda doma jsem si na tu dovolenou půjčila a jela. Můžu poprosit o Váš názor?
Požádat personál hotelu o nějaký hadr nebo si půjčit pár ručníků a hodit je přes to zábradlí? Hluk alespoň ztlumí. Koupit si špunty do uší? Nezlobte se, ale pokud je tato historka podána tak, jak se ve skutečnosti odehrála, tak tam chybí trochu samostatnosti a schopnosti improvizace :-) Pravda, nikdy jsem s cestovkou necestoval, vše si zařizuji sám. Pokud se vyskytne takový problém, tak jej přece řeším hned.
Protože dost často cestují letecky, sleduji, jak se zájem o zákazníka ztrácí. Vůbec už nezmiňují diskriminační chování letišť ke kuřákům. Letecké společnosti spoléhají na neznalost a cestující zásadně nedostávají kompenzaci za zpoždění letu. “ My za to nemůžeme, počasí bylo špatně a zpozdilo let” . Na palubě ale mají tu drzost zadat cestující o dobrovolný finanční příspěvek na uhlikovou stopu. Neuvěřitelne.
Nevím proč by se mělo letiště starat o závislé, kteří ještě svojí zavislostí značně obtěžují okolí.
Žádat o příspěvek na palubě jsem opravdu zatím nezažil nikde, co to bylo za aerolinku? :-) Pokud sledujete stále vzrůstající počet přepravených osob, tak je jasné, že o zákazníky nouzi nemají.
Vy nevíte, proč? Protože kuřáci platí úplně stejně peníze jako nekuřáci. Když muže byt na letišti v Zurychu civilizovana kurarna, kde si kuřák muže i sednout, světě, div se, pak já zase nevím, proč militantní personal pražského letiště vypíná ventilátor v jediné kurarne na stojáka. Jsem nekuřák, ale svobodomyslný člověk, a bohužel mohu i porovnávat.
Dobrovolný příspěvek žádají všechny letecké společnosti.