Vlákno názorů k článku Chcete poslat balík? Připravte se na týdny dodací lhůty od anonym - Ať lidé znají pravdu, ne nějaké vylhávání tiskových...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 2. 2009 10:12

    anonymní
    Ať lidé znají pravdu, ne nějaké vylhávání tiskových mluvčích - a tím nemyslím jen u pošty. Jen bych se nedivil, kdyby si někdo vytáhl databázi jmen v inkiminovaném regionu - dobrý či pravdivý skutek musí být v této "demokratické" době držení úst a kroku po zásluze potrestán.

    Zaráží mne, že pošta nově nevozí zásilky domů, ale hned je uskladňuje na poště. Letos jsem sice ještě žádný balík nedostal, ale bohužel i v minulosti se stávalo, že poštovní auto 2x zahoukalo, a když jsem nebyl připravený u dveří a nestihl v 5ti sekundách vyběhnout, tak jsem měl ve schránce asi předem připravené, vypsané oznámení o nezastižení (prakticky vzato to za oněch 5 sekund nemohou stihnout vypsat) a viděl jen koncová světla auta. Nevím, jestli jsou na čekání nějaké normativy (a troubení v obci je zakázáno, zvláště máme-li plně funkční a dobře přístupný zvonek), je ale fakt, že při vyzvedávání zásilky na poště se dost lidí rozčiluje, že doma byli. Dokonce, když se zásilky ještě rozvážely, tak zásilka ještě nebyla na poště, ale cestovala ještě v autě, chtěl-li si občan vyzvednout na poště osobně týž den v dopoledních hodinách.
    Pokud si něco objednávám přes Internet, volím i přes tato negativa, je-li to možné, dodání přes poštu. Je hafo kurýrních služeb a každá jezdí v jinou dobu, a nikde vám předem neřeknou, kdy pojedou zrovna okolo vás, takže brát si dovolenou, abych celý den čekal na kurýra, se mi jeví jako prodražení ceny zboží, které jsem si z důvodu ušetření objednal právě přes internet. Pokud tedy nemám depo kurýrní společnosti hned za barákem a můžu si zásilku vyzvednout přímo tam. V případě nezastižení či nově nedoručení je pro mne schůdnější si dojít pro zásilku na poštu, kde na mne nějaký ten den počká. Horší je, když se o uložené zásilce z nějakých důvodů nedozvím a zásilka je pak vrácena zpět odesílateli. Ale to se mi ještě nestalo, ačkoliv jsem o tom již slyšel.
  • 26. 2. 2009 10:25

    Patrik Chrz
    Zaráží mne, že pošta nově nevozí zásilky domů, ale hned je uskladňuje na poště.
    A v tomhle bych se zase pošty zastal. Toto opatření se netýká všech zásilek, ale jen tzv. zásilkových balíků a tato služba je odesílateli poskytnuta za sníženou cenu. On si také může vybrat jinou (dražší) službu, kde jsou zásilky normálně doručovány
    Co mi ale vadí, je, když nejsou doručovány zásilky, kde si za to odesilatel zaplatil (konkrétně právě cenné balíky s vysokou udanou cenou)
    S tím uložením a neoznámením mám zatím osobní zkušenost s PPL. Objednal jsem si vysavač u německé firmy (zasílali z Dánska). Když jsem se po necelém měsíci začal zajímat, kde zásilka je, zjistil jsem, že ve skladu v Uhříněvsi (kde jsem si jí raději už vyzvedl osobně) - ještě pár dní a byla by na zpáteční cestě do Dánska.
    Ale z minulého zaměstnání mám tuto nepříjemnou zkušenost i s poštou, tentokráte slovenskou. Přestože se na zásilku adresát na pobočce dotazoval, nakonec dorazila zpět jako "nevyzvednutá", opět nebyla doručena z důvodu vysoké udané ceny (už nevím kolik, tuším asi dvě stě tisíc).
  • 26. 2. 2009 13:28

    laco (neregistrovaný)
    Horší je, když se o uložené zásilce z nějakých důvodů nedozvím a zásilka je pak vrácena zpět odesílateli.

    ceska posta umoznuje sledovat zasielky, ked posielam tak to vyuzivam -poslem adresatorvi emailom alebo sms cislo zasielky a priamo na strankach vidno co sa so zasielkou deje.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).