Jestli si chce založit první účet a ještě hledá práci, tak mi přijde lepší si udělat nějaký účet, za který nemusí platit (třeba u mBank) a telefon si koupit mimo. Ušetří za bankovní účet a bude mít jistotu, že nepřijde o mobil (nebo ho nebude muset doplácet) v okamžiku, kdy by se rozhodl přejít jinam.
Hmmm ....
hledá si práci (takže už nejspíš nestuduje), k tomu placený účet (a ne za pusu) a snaha o KK - docela pekelná kombinace.
jestli věříte že je dostatečně zodpovědný pořiďte mu dodatkovou kartu ke své KK
čím to, že spousta lidí, když uslyší že je něco zadarmo anebo že dostane bonus tak ztrácí soudnost?
Spočítejte si to - Genius Optimal za 199/měs. na 24měs. = 4776Kč a k tomu případně kreditka (i když tu by asi bez příjmů nedostal) za 49 či 99Kč/měs. na 12měs. (první rok je "zdarma") = dalších 588 až 1188Kč navíc.
Tj. za 2 roky zaplatí bance mezi 4776 až 5964Kč za služby a "dárek" v podobě telefonu. Když se rozhlédnete, může Váš synek mít totéž zadarmo (účet) a telefon (Samsung Galaxy Y) pořídit zhruba v cenové relaci 2800-3500Kč podle toho u kterého prodejce ho koupí (tj. řekněme kolem 3000Kč). Stále tak ušetří kolem 2-3 TISÍC proti nabídce GE (za ušetřené peníze si může pořídit k telefonu třeba nějaký menší datový paušálek, aby měl i to Internetové bankovnictví "v ceně").
Kdysi jsme měli u GE firemní účet a kreditní kartu (tu soukromě). Tahle zkušenost bohatě stačila.
Po doplacení a zrušení kreditní karty na nás vymáhali a vymohli ještě celkem slušnou částku, tedy spíše nás vydírali a okradli.
No a účet? Z každé platby, která dorazila, automaticky blokovali 10 % až do doby, kdy přišla další platba. To bylo v začátcích podnikání, kdy firma moc nevydělávala a tak se peníze z účtu čerpaly často až na těch 90%. Po tom, co začla firma tvořit i finanční rezervu, blokovali ještě navíc 10% zůstatku.
A když jsme septali, tvrdili, že to není pravda. Ono když vám někdo brání ve využití např. 40 000, je to dost nepříjemné. A při rušení účtu namá pak ještě 3 měsíce blokovali téměř 400 000 KČ. Takže naše firma i já, jsme šťastní bývalí klienti GE a už nikdy o nich nechci ani slyšet.
Nebrat kašlete na ně ,jinde je účet zadarmo třeba já mám Mbank a supr ,někdo pokud nemám splněno za nákup 2000 tak akorát zaplatím max. 9 korun za výběr z bankomatu ,jinak ostatní věci mám u nich zadara ,všechny platby karty a nevím co ještě poplatky za celej rok jsou u mně do 50 korun u nenažraný banky 2400 to je rozdíl ,mnohem lépe se vyplatí pokud nutně chcete co nejlevnější mobil ,třeba outlet t-mobil či v elektru na splátky se dá sehnat někdy i bez nav. ceny možností je hodně hlavně nedat darmožroutům navíc 3000 u banky či pojišťoven i více ,pokud se naučí lidi používat to co mají od přírody zadara mozek tak určitě podobní vykukové nemají šanci.
U všech těchto nabídek dostačuje naprosto selský rozum: copak bude chtít banka nebo pojišťovna na svých klientech prodělat (tj. dávat jim mobil za nic)? Copak vám v minulosti dal někdo něco zadarmo? Vždycky je to o tom, že to zaplatíme, často několikanásobně.
Dokud nezačneme používat zdravý selský rozum, tak budeme za svou blbost platit. A asi je to v pořádku.