Vlákno názorů k článku České spořitelně se daří, na úbytek klientů si nestěžuje od anonym - On by to nebyl takovej hezkej článek,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 7. 2008 7:28

    anonymní
    On by to nebyl takovej hezkej článek, kdyby tam napsali, že klienti si zakládají účty u konkurence, že jich ubývá atd. Chlubit se tím, že jsem vyrejžoval na poplatkách miliardu eur považuju za nehoráznost. Ještě že už jsem s nima skončil. Ještě bych dodal, že důvod že bydlím na vsi a a nejbližší peněžní ústav je spořka a pošta už dávno neplatí. Ještě když jsem měl u ČS účet, tak jsem tam stejně po zavedení internetbankingu 2 roky nebyl. Spíš je to v myšlení lidí. Jako příklad bych uvedl mýho 60-ti letýho známýho, kterej byl zděšenej z toho že máme účet u Mbanky, "dyť jsou to nějaký Poláci a ty jim tam dáváš peníze, ještě ti to vytunelujou", tahle generace je finančně asi už nepřeměnitelná (bez urážky).
  • 31. 7. 2008 11:40

    Shadow (neregistrovaný)
    "Chlubit se tím, že jsem vyrejžoval na poplatkách miliardu eur považuju za nehoráznost."

    A kdyby se tím ČS nechlubila, nebyla by to nehoráznost? :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).