Pokud zdražení o dvě koruny lze vyjádřit zdražením o 7,5 %, potom z toho logicky vyplývá, že sleva 3 % se projeví slevou ani ne o korunu, což po zrušení padesátníků má stejně efekt slevy jedné koruny... Tady něco nesedí, buď by si měl nekdo zopakovat první ročník základní školy a neplést si jablka s hruškami, nebo se České dráhy na plnou hubu vysmívají svým "zákazníkům", kteří jsou stále ještě ochotní jezdit špinavými přesluhujícími vlaky... PS: slovo zákazníkům je v uvozovkách úmyslně, protože pro České dráhy jsou zákazníci jen ti, kdo si zaplatí výpalné za in-kartu a podobné nesmysly, ostatní jsou jen póvl, ačkoliv je dotují nejvíce
O 2,- Kc se zdrazi vsechny jizdenky, kazda cesta, takze zpatecni o 4,- Kc nehlede na vzdalenost.
O 7,5 % se zdrazi jednosmerna jizdenka, ktera nyni stoji 26,66... Kc.
Sleva jinym zpusobem placeni muze byt az 6%.
Na strankach CD je to take vysvetleno. Nechapu smysl tohoto clanku, protoze jsou tam jiste nesmysly, napr. nepochopeni rozdilu In-junior, ktera stala 600 rocne a rusi se a In-zakaznik, ktera stala 600 na tri roky a zdrazi se pro starsi 26 let na 990 na tri roky a zaroven zlevni pro mladsi (15-26 let) na 330 za tri roky, tj. na 110 za rok.