Nechápu, proč vás tak irituje ČS. Kdo chce ji má, kdo nec hce, tak ji nemá. Já osobně jsem se Spořkou velmi spokojene jako klient Erste Premier neplatím vůbec nic. VSš je za nula!
Mám účet u Unikredit , mBank jsem zrušil po jejich šílenostech s emax, emaxplus apod., na spořáku v ČS mám 1,1% což je sice málo,ale lepší neýž nic. Dáel jsem měl poštovní spořitelnu, ČSOB a KN, všechno nic moc.
V erste Premier centrech si vás opravdu hledí a kromě běžného účtu, používám i účet v eurech, mám 4 karty / i pro rodinu/ kreditní Visa Infinity, k tomu službu Concierge, pojištění, letištn ísalonky apod. JAko debet používám MC premier. A opakuji,. vše za 0,- Je pravda, že je nutné mít slušný příjem a pak neplatíte nic zřejmě u žádné z bank.
Na fio, mbank air bank mně vadí že nemají kamené pobočky, když chci nyní zrušit účet u mBank sjou s tím problémy a budu muset na jejich pobočku, která je z ruky. Navíc mbank je značně neférová, neustále měnící strategii- zajímavé je, že to tady diskutujícím nevadí, na ČS si plivnou, ale to, že mbank udělala spoustu nepříjemných změn vám navadí, klienti m Bank již podle mfora jsou znační fanatici....
Přeju vám všem krásný den a spokojensot ve vašich bankách bez poplatků
PS: Dříve jsem uvažoval o změněn banky, ale dnes jako erste premier nikoliv.
Doktor nebo lékárník? Obě tyto profese si zakládají na "tradicích" a "konzervatismu" což by pro vzužití CS svědčilo. Psát z IP adresy příspěvkové organizace o používání Concierge může znamenat tři věci - buď jste tam jako pacient - překvapuje mne pak, že nevyužíváte privátních zařízení, nebo zaměstnanec - pak to smrdí nepravostí, nebo kecáte.
I Vy Šikulo. Poradce - kamaráda máte asi u ČS a měsíční obrat určitě kolem 500 000 Kč. Kde se na Vás hrabeme my obyč, kteří žijí od výplaty k výplatě. Napsal jste to pěkně, lépe by to nesvedl ani Brouk Pytlík (všude byl, všechno zná). A pozor, já Vám to nezávidím, přeji Vám ten rozhled, ale nepřirovnávejte všechny lidi k sobě v poměru "podle sebe soudím tebe" .
Milý premiere,
ne všichni jsou VIP klienti. I mě včera dopálil v podstatě arogantní dopis manažerky, který jsem studoval až do večerních hodin a hledal informace na netu. Byl jsem klientem ČS a.s. od roku 1971, sporožirový účet od roku 1988 a jedno z prvních jejich internetových bankovnictví.
Včera ve 23.30 hod. jsem se přes net objednal k přepážce na dnešek, ať u nich nemusím čekat. Po zavolání k přepážce místo v cca 9,30 hod, jak bylo psáno v jejich emailové odpovědi, jsem byl v 9,40 hod. u přepážky a sdělil pracovnici, že končím s jejím zaměstnavatelem. Zmohla se pouze na odpověď "ale to je nám líto".
V 9.50 hod. jsem už sepisoval novou smlouvu u nového bankovního
domu.
Vše bez poplatku, banka Fio má o trošku jinak ovládáné internetové bankovnictví. Slušně mě přivítali, během hodiny, zdržoval jsem mými dotazy na nové podmínky, vše jsem nechal vyřídit Kodexem mobility, kromě důchodu, požadavek na změnu účtu třeba poslat poštou do centrály v Praze.
Doma jsem okolo poledne otevřel net, přihlásil se do nového bankovnictví a jsem velmi spokojený, že jsem od ČS a.s. pryč.
A teď k Vašemu příspěvku pane premiere:
bohatství je rozloženo nerovnoměrně, a přesně tyto masy střední a nižší třídy se snaží manažerka ČS a.s. vytlačit. Až tyto masy z ČS a.s. zmizí přirozenou výměnou generací, pokud za živa neodejdou k jiné bance, tak to bude zajímavé, jak ČS a.s. bude lákat další nové klienty, pokud bude existovat, ale to už půjde mimo mne. Podotýkám, že jsem starý chlap, ročník 43. Nikdy jsem nikomu nic nezáviděl a nezávidím ani Vám, a to že umím pracovat s netem, je o dobrovolném celoživotním vzdělávání se.
Tož Vám přeji pane premiere, pokud jste bohatý ze závislé činnosti, aby příjem dlouho vydržel, abyste ty své 4 karty v hojnosti dosyta užil a z Vašeho příspěvku, pokud nekecáte, na mě číší vychloubání se.
V dokonalé úctě
Hugo
P.S.: a pro ty nerozhodné, odejděte k jinému peněžnímu ústavu, výběr kam je velký, některé banky vítají nové klienty květinou a přidávám odkaz, které to jsou:
a vzkaz pro banku ČS a.s., jen tak dál...
Milý pane Hugo. Jak i další diskutující nad Vámi napsali, je evidentní, že z Vás čiší závost a to je typické pro řadu zde diskutujících. aniž byste si uvědomili, že na to abyste byli členem erste premier nemusíte mít megapříjmy ani obraty, ale staší prachsprostá hypotéka.....
Ale opět nemáte informace. ČS si umí i klientů vážit, chápu Vaše výtky,ale stejné podrazy dělají i jiné banky. Jak jsaem psal již minule je to mBank, Unicredit, KB, ČSOB, AirBank /velmi negativní zkušenost osobní/ a stejně tak dopadnete nakonec i ve FIO až bude mít dostatečný počet klientů. Prostě banky tu nejsou jako charita....