Nechci se zastávat Spořitelny, ale je to takové pikantní když si rakušanka stěžuje na Spořitelnu-Erste. Moje zkušenosti se Spořitelnou jsou sice lepší, ale nejsem zcela spokojený. Od doby, kdy do Spořitelny vstoupila Erste je to jako u všech podniků s rakouskou účastí (např. Schrack, ale i další) stále horší a horší. A když tomu velí mladý američan, pak to nemá chybu. Stížnosti se mu na stůl nedostanou a tak je stále happy.
Vy si myslíte, že u jiných bank s nadřazenými cizinci je to lepší ?? Jenom nechápu výkřiky, že odejdou z jedné banky do druhé. Vždyť je to jako odejít z deště pod okap. Jiné je to pouze do prvního problému a pak je to jedno. I ceníky bank jsou jako podle kartelové dohody a žádné na klientech příliš nezáleží...
Odesel jsem od eBanky do KB a citim se tam lepe - o nekolik radu lepsi chovani zamestnancu vuci me nez v eBance (v roce 1998 bych neveril, ze tohle nekdy budu moct rict) a co se tyce sluzeb a cen - mojebanka.cz mi poskytuje presne ty sluzby, ktere jsem pouzival v eBance a stoji me to *podstatne* mene.
mám stejnou zkušenost na pobočce v OV,po marném boji jsem taky změnil banku,Mimochodem taky na doporučení pracovnice ČS(asi to mají v popisu práce).Nyní mne čeká výměna vkladní knížky,to zas bude horor a ta jejich pracovní doba to aby se jeden vyzbrojil dovolenou ,trpělivostí a hroší kůží.Asi není divu ,že vyhrála Erste,asi se jejich zvyky schodovaly se zvyky prac.ČS a tak není třeba nic moc měnit
Myslím, že tady popsaný způsob je pro dnešní chování peněžního ústavu ČS charakteristický. Nastavení zásad jednání s klienty je přímo hrůzné. Zkracování úředních hodin na přepážkách ( a to se chystá ještě razantnější úprava ) nás nutí brát si kvůli tak banální záležitosti volno v zaměstnání. Smutné je, že se tak chová někdo, kdo existuje díky našim penězům.
V jednom máš pravdu, ČS je bez problému, tedy do té doby dokud od ní člověk něco nechce. Já tedy nevím, jak to chodí jinde, znám jen několik málo poboček ČS, ale tam to tedy stojí za to. Ono je vpodstatě jedno, co člověk potřebuje, vždy to je na dlouho. Fronty lidí stojí často až na ulici, ale otevřená jsou třeba jen dvě okénka ze čtyř (nebo jiný očet, ale vždy to vychází dost podobně). Za těmi dalšími sice obvykle také někdo sedí, ale má zrovna nějakou zajímavější práci. Člověk může samozřejmě také využít těch supermoderních služeb, které jsou dnes ČS nabízeny. To od toho ale nesmíte moc čekat, jinak budete zklamaní. Platit účty přes Inet je úžasně pohodlné, ale to by ta aplikace, kterou ČS používá, nesměla mít tolik much. Ať chci nebo ne, stejně nakonec na pobočku musím zajít a zase přežít to více než zvláštní chování jejich zaměstanců ke svým zákazníkům. Fakt občas netuším, kdo je čí pán.
Jsem dlouholety klient Sporitelny a presto, ze temer kazdy rok jsou s jejich novymi sluzbami drobne technicke problemy, v globalu to neni spatna banka. Jsou i horsi a nespokojeni klienti jsou vsude. Vzhledem k tomu, ze u CS jsou miliony klientu, procento stezovatelu je zakonite vyssi.
Je to vsechno o lidech. Jak o tech za prepazkou, tak i o tech pred ni. To si musi kazdy srovnat sam.
Když jsem pracoval v Nemecku, říkal mi můj šéf vždycky na adresu spolupracovníka z Rakouska to nic on je blbej jako ... Po událostech na hranicích, zmanipulovcaných dětech s transparenty a skutcích vedoucích pracovníků v podnicích, které se bohužel dostaly do rukou rak. podnikatelů tomu stále více dávám za pravdu. Ale lidi nezoufejte, jednak brzy jsou volby a pak Spořitelna skutečně není jediná banka v zemi. Milan
Je to už dobře deset let, kdy jsem potřeboval z důvodu přestěhování změnit adresu pro doručování výpisů. Dostavil jsem se na pobočku a po vystání fronty jsem sdělil svůj skromný požadavek: "Potřebuji výpisy z účtu posílat na jinou adresu". Pracovnice za přepážkou byla asi nějaká placená agentkta tajné služby, protože ji zajímalo, proč chci změnit adresu, ale skutečnost, že jsem se přestěhoval jsem nepovažoval za tajnou, tak jsem jí to sdělil. Toto moje tvrzení si chtěla ověřit podle občanského průkazu a v tu chvíli padla kosa na kámen (selský rozum na vnitřní předpisy ČS) - měl jsem ještě starou občanku (s předcházejícím bydlištěm), protože vyřízení nové taky nejde na počkání, a ona pracovnice mi odmítla zadat posílání výpisů na mou novou adresu, protože oni můžou posílat výpisy jenom na adresu v OP (taková kravina!!!). Protože jsem občas vznětlivý (a tenkrát jsem se fakt vytočil), tak to za chvíli řešila celá pobočka ČS včetně lidí ve vestibulu. Dopadlo to tak, že od té doby už nejsem jejich klientem - a vůbec mi jejich služby (a hlavně jejich kvalita) neschází.
Na závěr poznámka - když rakušáci něco staví u nás, tak jejich lidi jsou "mistři světa", ale občas prosazují technologie a řešení, které jsou už nějaký pátek zastaralé a nevyhovují aktuálním potřebám uživatele...:((
Vazeny
nechapu jak muzete chtit zmenu k odesilani vypisu,kdyz jste nemel vyrizenou adresu v obcance.Taky myslim,kdyz jiz nejste 10 let klientem jak muzete tvrdit jake ma CS sluzby?Jsem klientkou skoro 10 let,zadny problem jsem nemela,vzdy byly ochotni a ze jsou nekdy fronty,tak mi povezte u jake banky nejsou.
Souhlasím, nevím, proč by nemohl mít jinou adresu....já také, protože se to tak nějak vyvinulo, mám sice na smlouvě adresu trvalého bydliště, ale výpisy si nechávám posílat na jinou. A ještě jsem neměla problém, že by mi nepřišel.
Ono je to opravdu jen v přístupu lidí...také jsem potřebovala určitou změnu plateb - myslela jsem, jak to bude složité jim to vysvětlit - leč u přepážky byli ochota sama a ani jsem nemusela zabíhat do extra podrobností, proč to chci.
Ja jsem u CS vice nez deset let,ruzne ucty jsem mel i u jinych bank.Takze uroven mohu srovnavat-je priblizne vsude stejna.A jak uz tady nekolikrat zaznelo,hodne zalezi na lidech.Treba urednice v jedne pobocce v mensim meste v okrese Melnik jsou vzorovou ukazkovou lidske hlouposti,tuposti a neprofesionality.Naproti tomu na pobocku v Praze 3,kde mam ucet, si nemohu stezovat.
Co se tyka zasilani vypisu a dorucovani pisemnosti.Za tech deset let jsem vystridal dve trvala bydliste a nekolik mist,kde jsem se fakticky zdrzoval.A nikdy nebyl problem,aby mi byly veskere pisemnosti(vypisy,PIN ke kartam a pod.) dorucovany tam,kam jsem si urcil.A to zcela bez ohledu na momentalni udaj o bydlisti v OP.Ve vsech smlouvach a pisemnostech maji totiz udaj o trvalem bydlisti podle OP a pak udaj o mistu,kam zasilat postu.
Takze v tomhle ohledu si stezovat nemuzu.Ale asi jako vetsina jsem zklamam tim,ze po prichodu Rakusanu veci smeruji spise k horsimu-z pohledu klientu se zcela urcite nic nezlepsilo.
Gajdušková sice brání "bandito-erste-bank" zuby nehty, nicméně dávám zapravdu většině diskutujícím: Spořitelna je nejhorší bankou v této zemi, uvedený případ není ojedinělý, a po převzetí banky Rakušany jde už předtím mizerná kvalita služeb úplně do kytek. Přeju této bance, jíž jsem býval klientem, brzký krach.
Jak už tady psal Pavel záleží na lidech. Jsem od r.1978 majitelem sporožirového účtu na pob. Čs. spořitelny, Pha 5, Štefánikova. Nejsem jejím agentem ani nikoho jiného.
Neměl jsem problémy ani za totality, jen byly větší fronty, neexistovalo pořadníkové zařízení, bankomaty, elektronický účet apod. Pracovnice na přepážkách byly většinou slušné, tak jako teď. Možná, je to tím, že obvykle vím, co chci a dokážu to dotyčné sdělit slušnou formou. Pokud je problém závažnější, sami zavolají některou šéfovou. Vždycky jsem se dokázal v klidu dohodnout. Nechápu tedy, proč dotyčná Rakušanka měla takové problémy.
Ještě jeden postřeh - český člověk si všechno nechává na poslední chvíli. I když je na něco termín třeba půl roku, hodně lidí přijde tři dny před koncem a jsou děsně naštvaní, že je pracovnice nedokážou odbavit hned, stěžují si všude možně, atd. atd. To pak tečou nervy před i za přepážkou, ale není se co divit. Předpokládám, že to bude k vidění na konci roku, až se spousta lidí opět probudí a bude si chtít nechat předělat vkladní knížky z doručitele na jméno. Vzhledem k tomu, že vše řeším přes bankomaty a službu spořitelny Servis 24, budu se tomu zmatku zdaleka vyhýbat. Zmatku těch lidí, ne Spořitelny.
Mám špatnou zkušenost se zrušením výdeje pořadníkových čísel na pobočce ČS v Hradci Králové. Dnes se tam
stojí fronty u jednotlivých přepážek a když jsem se zeptal, proč byl předešlý systém zrušen, dostalo se mi odpovědi, že jde
o službu klientům, protože jsou údajně zvyklí jednat se stále stejným úředníkem. Taková blbost! A mimochodem, nová služba
Servis 24 je proti Sporotelu krokem zpět, protože při Sporotelu jsem mohl poslat SMS třeba na dotaz o stavu konta z kteréhokoliv
mobilu, nyní už to nejde - na SIM kartě musí prý být nejprve něco speciálního nahráno. Taky jsem si naivně myslel, že Servis 24 bude
přístupný přes zelenou linku (0800), jako třeba v ČSOB Linka 24. Opak je pravdou, za telefon se normálně platí. Volám bravo Erste,
asi nás chcete znechutit!
Vůbec se nedivím tomu co je napsáno v tomto článku. Česká spořitelna poskytuje dost mizerné služby za dost příšerné peníze. Náklady na vedení účtu několikanásobně převyšují úroky a půjčky se "standardním" úrokem nemají daleko k lichvě. A pokud někdo chce lepší "služby", zaplatí mnohem víc (přímo hrozné ceny pro průměrného občana). Útěchou pro ČS může být, že ostatní banky jsou na tom obdobně. Navíc mě děsí jejich velkohubá prohlášení o tom, jaký jsou vynikající sektor ekonomiky (právě teď nejlepší), jaké dosahují zisky a jaké mají dobré vyhlídky. Samozřejmě, pokud něco zvorají (ve většině případů v minulosti to vypadalo na jasný úmysl, který se "nepodařilo prokázat"....už vidím, jak se někdo přizná)ztáty se odepíšou a zaplatí to občané. Nádhera. To se to podniká, když nám stát (tj. občané) smaže naše průsery. Kdyby odpovědní pracovníci měli zaplatit jen malou část škod, které napáchali, pracovali by až do důchodu zadarmo. Ale nabubřelí generální ředitelé bank se tváří, jako by se nic nestalo, a když už jsou jejich průsery do nebe volající a musí je odvolat, ještě jim nasypou tučné odstupné aby nikomu neříkali, jak to opravdu všechno bylo (tj."držhubné"). Jen tak dál bankovní sektore.