Vlákno názorů k článku Česká pošta: nenechte se okrást! od Jarry - Vážení, já se České poště vyhýbám jak čert...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2002 17:43

    Jarry (neregistrovaný)

    Vážení, já se České poště vyhýbám jak čert kříži. Osobně jsem se setkal několikrát s přístupem, který při obsluze klienta nemá obdoby. Na druhou stranu jsem se setkal i s přístupem příjemným a vstřícným. Kdo ale nese odpovědnost za chování zaměstnanců??? Když se můžou příjemně, vstřícně a více méně profesionálně chovat někteří zaměstnanci, pak je patrné, že se tak mohou chovat zaměstnanci všichni. Jenom zřejmě chybí vůle, něco na přístupu ke klientovi změnit. Já jsem několikrát musel klienty obsluhovat po zavírací době a to i 20 minut. Nedovolil bych si ani mrknutím oka naznačit, že už tady nemám co dělat. A toto je dle mého soudu jeden z největších prohřešků přepážkových pracovníků České pošty, sám jsem toho byl svědkem. Jenom pro info, pracuji v záměrně nejmenované bance.

  • 1. 6. 2009 13:06

    Margaret (neregistrovaný)
    Naprosto souhlasím s Jarrynem. 1 x měsíšně musím na poštu a předem prožívám trauma, co opět zažiju. Vedení pošt zaspalo dobu, chování jako za min. režimu, kdy bylo nedostatek prac. síl. Myslím, že nejvyšší vedení nemá páru o čem je řeč, hlídají si jen výplaty.Zajistit ve špičku provoz všech přepážek (aby nebyly půlhodinové fronty) to je pro ně problém, který neumí vyřešit, prostě nechápu, na zlepšení stavu přece nepotřebujou vysokou školu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).