Vážení, já se České poště vyhýbám jak čert kříži. Osobně jsem se setkal několikrát s přístupem, který při obsluze klienta nemá obdoby. Na druhou stranu jsem se setkal i s přístupem příjemným a vstřícným. Kdo ale nese odpovědnost za chování zaměstnanců??? Když se můžou příjemně, vstřícně a více méně profesionálně chovat někteří zaměstnanci, pak je patrné, že se tak mohou chovat zaměstnanci všichni. Jenom zřejmě chybí vůle, něco na přístupu ke klientovi změnit. Já jsem několikrát musel klienty obsluhovat po zavírací době a to i 20 minut. Nedovolil bych si ani mrknutím oka naznačit, že už tady nemám co dělat. A toto je dle mého soudu jeden z největších prohřešků přepážkových pracovníků České pošty, sám jsem toho byl svědkem. Jenom pro info, pracuji v záměrně nejmenované bance.