Marně hledám někde datum 1.dubna ...... Že by to opravdu nebyl APRÍL? Zvítězila Česká pojišťovna? Co má PRO KLIENTY tak zajímavého? Že by síla "trapné" reklamy? Že by DYNAMIK? Ostatně o tomto produktu se píše třeba tady: http://fincentrum.idnes.cz/diskuze.asp?iddiskuze=A030618_161003_fi_osobni_vra&strana=1 No, ostatně hodnotili to makléři, takže je to tak trochu také jejich vysvědčení. Pokud si ale uděláte produktové srovnání podle jednotlivých pojišťoven, tak ten žebříček bude vypadat trochu jinak. Myslím tím produktové srovnání ve stejných kategoriích, s přihlédnutím na náklady, výnosy a přístupem k likvidaci pojistných událostí. A hlavně dle vhodnosti pro klienty. Pro neznalé klienty to není dobrá zpráva. Očekávám, že nám své pohnutky někteří hlasující makléři objasní.
Pokusím se odpovědět, jaké důvody mohly vést k vítězství ČP.
Obchodní výsledky ČP v loňském roce ukazály, že uplynulých deset let ČP roste. Celkové pojistné po revoluci bylo s "jedničkou na začátku". Za rok 2002 měla ČP hodně přes 30 mld. pojistného. Myslím, že není mnoho makléřů, kteří by s ČP nespolupracovali. A jde hlavně o průmyslové pojištění, jehož kapacita je u nás malá a dobré pojištění je problém najít i pro makléře (zatímco životku vám nutí na poště, v bance, průvodčí ve vlaku, kadeřnice...). Kapacita ČP bude patřit mezi největší a tedy makléři kladně hodnocená.
Dalším důvodem může být škála produktů. Kolik pojišťoven "umí" celní dluh, letadlo nebo modrou kartu ?
Významné je také "technické zázemí" ČP. Ať už je to hustota obchodní sítě, kvalifikovaný personál, znalý a vybavený pro práci s PC.
K reklamě... ať je jakákoliv, rčení "Někdo má a někdo nemá" vstoupilo do podvědomí lidí stejně jako "my zíráme, vy zíráte". A to je znakem dobré reklamy.
A když se tohle vše sečte, stačí 2 body z deseti od každého makléře a to odpovídá prvnímu místu.