znevýhodnění dieslu je naprostá blbot, je znevýhodněn 2x jednak jako disel v obsahu -výkon ,dále pro životní prostředí lepší. ekologické daně je také značná blbost, když je méně plynů. Rozhodně nelze doplácet na darebáky, kteří jezdí jako dobytek a slušní na ně stále doplácejí.
Buď zdráv aspoň na těle, když už nejsi na duši, trapný imitátore.
Skutečný Pan D. by nikdy neřekl o nikom, že je debil jen proto, že jezdí třeba trabantem a navíc jezdí a je velmi spokojen s Octavií 1,9TDI 66kW a průměrnou spotřebou 4,7l/100km. Tobě se možná opravdu škodovky nelíbí, ale vzhledem k úrovni tvého vyjadřování bych si spíš tipnul, že prostě na to nemáš a starým žigulem se chlubit nemůžeš.
Pane D. to jste asi pěkná socka, když si hlídáte na své šunce spotřebu. Abyste jezdil za 7 na 100 a ještě k k tomu s benziňákem a natož pořádným autem, na to asi nemáte, že ?
VW diesely jsou hlučné jak traktory a snad už některé eNDéRácké modely přechází ze systému čerpadlo-tryska na Common Rail (Francie ?).
Podotýkám, že píši sám za sebe a nikoliv jen pod jiným nickem, jak se tady na Měšci snažíte přižazovat k jedné osobě ostatní přispěvatele, co nesdílí jen ten váš pravý názor.
Jsou hlučnější. O tom žádná. A nikdo nikdy taky netvrdil, že tomu tak není. A další nevýhody? Nevím. Možná když si porovnám nějaký jiný srovnatelný motor, najdu je i sám. Ale najdu určitě u výhody a lepší parametry. Ještě nikdo nevyrobil motor, který by měl jen všechny nej. Když by byl nejúspornější, nejvýkonnější, nejekologičtější, nejtišší, tak taky bude nejdražší (a tohle nej není určitě nejžádoucnější).
Je to přece osobní problém, jestli považuji jejich nesporné výhody za převažující na stejně nespornými nevýhodami. Jiný člověk tak tak vidět nebude, ale přece jen proto pro mě nebude úhlavním nepřítelem a odsouzeníhodným individuem.
Ale traktoru se to fakt nevyrovná. Zrovna o víkendu jsem s tím naším Zetorem jezdil a opravdu se to nedá srovnat :o))
Spotřebu jsem si hlídal se všemi auty, která jsem kdy vlastnil a fakt mi není jedno, jestli na jednu nádrž ujedu 1200km nebo 700km, prachy dokážu utratit příjemnějším nebo smysluplnějším způsobem než je prolít hrdlem nádrže, A abych jsem na hodinové cestě ušetřil pět minut, ale zato vystavil svou rodinu riskantní jízdou styl brzda-plyn do zbytečně nebezpečných situací, z toho jsem už za ta léta za volantem vyrostl.
Víte, co je ale zajímavé, že manželka si stejně myslí, že jezdím zbytečně rychle.
Díky za to, že se budete držet stejného nicku. Nemusíme se potom tolikrát oba opakovat, kdyby došlo na podobné téma i jindy.
Já, já, já se hlásím, že mám dieselovou oktávii. A přiznávám se, že jsem, prosím debil, ale rozhodně nejsem duševní mrzáček, který lidi dělí podle tak ubohého kritéria, jakým je jejich auto, oblečení, délka nosu, barva kůže, značka bot, barva vlasů a bůhví podle čeho se dá ještě takhle jednoduše rozdělovat lidská populace. Napadá mě, že v jedné knize se v nějaké společnosti lidi dělili na tlustokoncé a úzkokoncé a kvůli tomu spolu dokonce válčili. No nemysleli byste si, že jsou to pitomci, když ty druhé nenávidí jen proto, že vajíčka rozbíjejí nejdříve na druhém konci než oni?
Pan D. to sice omílal až moc dokola, ale asi nebyl tak daleko od pravdy.
Tak to je trefa trochu vedle! Povinné ručení nijak nesouvisí s typem motoru. Nikdo to nechce nijak moc vykřikovat nahlas, ale dieselům pomalu zvoní hrana!!!
Tak, tak, zvoní hrana, ale proč, sakra, rostou počty prodaných dieselů na úkor benzíňáků? Že by to bylo tím, že diesely (a zvláště s turbem) mají častěji nižší spotřebu a vydrží déle než benzíny? Která benzínová třináctistovka se např. dostane při běžné jízdě na 4,5litrů/100km a vydrží s běžným servisem přes 300tis. km?