Dvě poznámky. Za prvé, jaká to je vizitka pro ČD? Inzerují službu, sami ji neznají, de facto nic nevědí, a o doručení balíčku se zasloužil jedině zákazník, protože předávání informací mezi zaměstnanci ČD evidentně nefunguje. Za druhé, já čekat na balíček a byv donucen k takovým šíleným akcím, jsem taky pěkně nas***ý. Pravda, novináři atd. ale ruku na srdce, bez kapky emocí to není "naživo" a podle mě to zdaleka není tak zlé, jak naznačujete. (A za třetí, *nemít rád ČD* je přímo úměrné tomu, jak moc využíváte jejich služeb i "služeb".)
Blíží se Vánoce a emocím se dává průchod :-) Ale tady nejde o emoce. Schválně jsme chtěli zkusit rychle poslat zásilku, V tomto případě šlo o zásilku, která obsahovala (často zapomínaný) zdroj k notebooku, kdy člověk typicky na zásilku čeká jako na smilování. Ale podobně lze poslat narychlo koupený či zapomenutý dárek, a tady jde o rychlost rozhodně.
Já si s ČD užívám opravdu hodně, pomalu by mi měly začít platit za to, že využívám jejich sluby :-) Ten problém je klasický: služba je dobře postavená a za dostupnou cenu nabízí rozumnou hodnotu. A pak tady je proces, který tuto službu dokáže spolehlivě zabít, k tomu přidejte neinformovanost zaměstnanců. A podobné je to u dalších služeb ČD.
ČD se hodně změnily, prošli pozitivním vývojem dopředu. Ale stále v sobě mají hodně kostlivců, kteří spolehlivě zpomalí jinak správně našlápnuté služby. Není to myšleno ve zlém, je to povzdech.
Dobrý den, smršť kritiky je v článku proto, že se všechno uvedené skutečně stalo. Kdyby služba fungovala tak jak má, žádná kritika by v článku být nemohla nemyslíte? Nejsem zavilý odpůrce drah, sama je dost využívám. Toto byl pouze test (něco jako nebankovní půjčky - prostě občasný mystery shopping) a ne žádná pomsta ČD.
Pěkné Vánoce všem, zdraví Gábina Klimánková
Díky za ten článek, mám taky dojem, že ČD sice urazily za posledních pár let docela kus cesty, ale pořád je brzdí jednak nepořádek, a potom neznalost - ovšem při krkolomnosti všech procedur a produktů se není moc čemu divit... xkrát se mi stalo, že jsem věděl víc než zaměstnanci nebo že informace dané v jedné stanici mi v jiné ani nechtěli věřit...
Copak hoši, ale co teprve jak budou naštvaní hošani, až si to přečtou:)
Já myslel, že tu žalobu -na neplatnost výpovědi odborného manažera a jeho nahrazení kreativní aktivistkou bez odborné kvalifikace- řeší soud na Praze 1 zcela zbytečně a vše funguje lépe než "za starých časů".
Nebojte, nejsem ten manažer. Nemám důvod být "hodně emotivní", jen důvod ke zvracení by se našel :-D