Já tomu rozumím úplně přesně ........pokud pravidelně platíte mnoho let je vše O.K.
PROBLÉm nastává když se něco stane .
Během roku řeším cca 10-15 pojistných událostí ........stále se mi opakuje zamítání pojistného plnění z nějakých důvodů a věřte ,že jsou pojišťovny vynalézavé v uplatňování výluk !!!
Mají-li opravdu plnit v důsledku vzniku pojistné události, vykrucují se na základě výjimek, uvedených v pojistných podmínkách, popř. v doplňkových pojistných podmínkách tak nehorázně, že si člověk sám o sobě snad začne myslet, že je podvodníkem jen proto, že si dovolí nějakou pojistnou událost ohlásit.
Takže se často odvolávám a argumentuji jak na handbě ve škole a pak většinou vyplatí nějakou almužnu .
Postupně ruším pojistky - nemíním podporovat takovýto podvod !!!
JJ, to v první řadě. Protože nepojištěný zaplatí sice 1,5krát víc než v nejdražší pojištovně, ale na škodě zaplatí max. 30% a navíc max. 300kKč.
Pojištěný sice platí méně, ale je pojištěn jen do výše limitu. Cokoliv nad zaplatí plně a neomezeně. Studénka se může stát každému.
Pro drobné škody je lepší mít povinné ručení. Pro ty, kdy je to likvidační je lepší nebýt pojištěn.
Osobně tuto logiku nechápu.
No jistě, patrně proto na konec napsal "Postupně ruším pojistky - nemíním podporovat takovýto podvod !!!". BTW pojišťovacího nebo finančního poradce zajímá pojistka jen do té doby, než za ni dostane provizi. Co by asi tak měl z toho, že bude pomáhat klientovi proti pojišťovně??? Výpověď smluvního vztahu ze strany pojišťovny?
Budete se divit, ale znám osobně jednoho takového poradce, který pomáhá klientům dostat z pojišťovny pojistné plnění (v případech, kdy dá pojišťovna málo). A co z toho má? Pocit z dobře odvedené práce, spokojené zákazníky, kteří se budou vracet a doporučí další klienty... a možná ještě něco dalšího, co já vím, já tu práci nedělám. Jsem jenom jedním ze spokojených klientů, kteří se vracejí :-) Zrovna pozítří tam jdu znova.