V článku mi chybí informace, jaký prohlížeč autor použil a jestli to fungovalo ve více prohlížečích, případně co ještě je k provozu nutné (Java, jaká verze ...). Bez těhle informací je článek povrchní a k ničemu. Obecně bych od článku čekal víc kritiky, než jen konstatování stavu, hanba autorovi.
Nebýt diskuze, ze které se lze něco dozvědět, tak je inf. hodnota zcela nulová.
Tento článek byl koncipován jako přehled nejdůležitějších vlastností internetových prezentací bank z pohledu klienta. Z tohoto pohledu podle mého názoru svou roli splňuje, což ostatně dokazují ostatní reakce čtenářů.
Samozřejmě, bylo by možné udělat podrobnější srovnání, ale to by bylo nutné každé bance věnovat samostatný článek - zapřemýšlíme nad tím a zkusíme zvážit, zda podobný seriál nezařadíme do plánu vydání.
Bohuzel se musim pridat ... clanek neni spatny a ma svoji vypovidaci hodnotu nicmene informace o prohlizeci a lehce technickeho prostredi (java, MS vs. SUN java) by pozvedlo clanek o mooc stupnu vise