Vlákno názorů k článku Banky postupně zlepšují své internetové prezentace od Pavel - Před dvěma roky mi webová presentace KB připadala...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2005 7:16

    Pavel (neregistrovaný)
    Před dvěma roky mi webová presentace KB připadala mnohem přehlednější a měla snazší navigaci. Teď je to dost hrůza. Když si chci zjistit nějaké obecné iformace, nejsou dostupné z hlavní stránky nebo o úroveň níže, musím do produktů, a pokud mám štěstí, najdu odkaz na obecné informace u popisu produktu. Příkladem budiž sazebník. Dříve na něj byl odkaz z hlavní stránky, teď musím navigovat na "Občané/Potřebuju platit/Potřebuju účet" a tam konečně najdu odkaz na sazebník, který je ale společný pro mnoho různých produktů i z jiných sekcí. A ještě lepší je, že KB třeba oznámí změnu sazebníku, uvede, že další informace jsou na www.kb.cz, ale nová verze sazebníku je pouze k nahlédnutí na pobočkách, na jejich webu je až když je platná.
  • 4. 1. 2005 10:24

    Jan Angelovič (neregistrovaný)
    Musím souhlasit. Nejjednoduší je neprolézat menu, hned přejít na "vše, co KB nabízí" a tam zkusit najít to co hledáte.
    Standardní menu je naprosto zmatené: Co si mám představit pod položkou "Potřebujeme obsluhovat firemní peníze - Potřebujeme efektivně spravovat firemní finance" ?

    K trapnému výňatku ze sazebníku se mi dostalo následujícího vysvětlení: "od 1.1.2005 je na Internetových stránkách www.kb.cz k dispozici výňatek Sazebníku s nejčastěji dotazovanými položkami. Úplná verze na stránkách není proto, že celá řada poplatků je vázána na poplatky jiné a jejich přečtení bez uvedení do kontextu může být zavádějící. Úplnou verzi Sazebníku můžete získat včetně vysvětlení a doporučení u svého bankovního poradce na pobočce Komerční banky." Mám to chápat tak, že popatky v KB jsou tak složité, že potřebuji poradce, aby mi je vysvětlil ?

    Navíc si myslím, že starší verze stránek byla informačně bohatší než ta stávající. Většina těch přiblblých PDF s "podrobnostmi" o produktech obsahuje jen vágní a neurčité body, přičemž jste neustále odkazováni na telefonickou infolinku.

    První příklad z praxe: Použijete-li v systému MojeBanka tzv. expresní platbu, vyskočí na vás okno, že tato operace je zpoplatněna speciálnáí sazbou. Její výši (90 Kč) se ale na stránkách KB nedozvíte, musíte si zavolat na informace...

    A ještě jeden: Zkuste srovnat stávající informace o produktu E-card s minulou verzí stránek. Současné stránky o produkt neuvádějí žádné podrobnosti.
  • 4. 1. 2005 20:53

    Vasek (neregistrovaný)
    Tak na tu infolinku stale volejte, ono jim to casem dojde. Pro Vas zdarma, pro KB placena sluzba :-)
  • 4. 1. 2005 11:50

    MD (neregistrovaný)
    Zrovna vcera jsem hledal novy sazebnik a byl to zas porod. Dokonce i kdyz sem zadal do kolonky Vyhledavani slovo "sazebnik", tak na me vyskocilo milion vysledku, ale sazebnik nikde. Tak k cemu tam to vyhledavani je? Kdyz uz sem ho konecne nasel, tak sem poslal dotaz, proc tam maji jenom vynatek. Tak uvidim co odpovi me, jestli vubec...
  • 4. 1. 2005 22:23

    Johan (neregistrovaný)
    tez se pripojuji ke kritice KB - zhorsila se kvalita, rychlost, spolehlivost i prehlednost nejen stranek, ale i sluzeb. Presel jsem jinam. Mimo jine kvuli tomu, ze mojebanka funguje JEN na WINDOWS s EXPLOREREM - a tomu se rika diskriminace. Jsem ted u banky, kam se dostanu vesele s mozillou z linuxu a nepotrebuji ani certifikat v souboru ani javu nebo activeX(este aby) a tudiz(linux) i mnohem bezpecneji.
  • 5. 1. 2005 8:07

    N/A (neregistrovaný)
    Hmmm, KB jsem opustil před lety. Jejich přístup byl naprosto katastrofální, např. mi při rušení účtu nechtěli vydat zůstatek s tím, že (cituji) "to nejde". :-)

    Přítelkyně je právě ve fázi "už toho začínám mít dost" (neovlivňuju ji, je to čistě její věc - teď si stěžovala na zpoplatnění nějaké SMSky o pohybu na účtu nebo co).

    Nejúčinější páka na banku je (masívní) odliv klientů. ;-)
  • 5. 1. 2005 8:13

    Jan Angelovič (neregistrovaný)
    Odpověď z KB:

    "Úplná verze na stránkách není proto, že celá řada poplatků je vázána na poplatky jiné a jejich přečtení bez uvedení do kontextu může být zavádějící."

    :-O
  • 5. 1. 2005 11:02

    Jana (neregistrovaný)
    Naprosty souhlas. Sazebnik jsem na prvni pokus vubec nenasla. Navic, na pobocce (Na prikopech) se stava, ze na stejny dotaz dostanete od ruznych pracovniku ruzne odpovedi, ktere si protireci. Sluzby mi tez nepripadaji tak uzasne, aby se KB mohla pysnit titulem Banka roku 2004. Napriklad mne zarazilo, ze proplaceni seku od CSOB trva trva KB 21 dni !!! A notoricka nefunkcnost mojibanky na linuxu a nezajem o jeji zprovozneni tez nevypovida o velkem zajmu o zakaznika. O prechodu k jine bance uvazuji uz vice jak rok, ale pripada mi, ze zatim jine banky v Cechach nenabizeji vyrazne lepsi sluzby za snesitelne poplatky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).