a) aby se jim zaplatil neexistujici poplatek za vedeni uctu
b) aby nemuseli dotovat bankomaty
ty lidi na tech uctech nebudou mit zadny penize ktery by banka mohla otacet, budou to skudlilsky sockokonta, pro lidi co nechteji platit mesicni pausal, maji 2 platby do mesice a kartu pro nakupovani na internetu, ucet nadotujou vzdycky jen tesne pred platbou. Novy eCity ucet?
S přelitím nákladů do tranzakcí je to pravda. V globálu ale jde o jediné: tvrzením "účet zdarma" vyvolat dojem, že se jedná o cenově výhodný produkt, jak píšete "sockokonto". Přesně takové chápání lidí potřebují.
Čili marketingová akce, žádný nový, natož výhodný, produkt...
A nevím, proč by právě zmíněný okruh zákazníků měl potřebovat kartu pro nakupování na internetu. To snad ani ebanka netvrdí.
myslim ze slucujete 2 veci
1) je chovani banky ke svym primarnim klientum ktere popisuje byvaly reditel p. Mentlik
2) poskytovani sluzeb ve spolupraci s dalsimi subjekty, kde klient vyuziva sluzeb eBanky, ale pritom se jedna o klienta nekoho jineho nebo 'spolecneho'. Drive eCity bylo skoro presne timto pripadem, produkty CP Finance (kreditni karty Ceske pojistovny, ...) jsou presne timto pripadem, Kreditni karty YES HomeCreditu, SEZNAM ucet je ne presne ale v zasade take timto pripadem. Toto nejsou vlastni klienti ze segmentu ktery si banka vytycila za vlastni, ale banka tady nabizi nekomu (SEZNAMu) technologickou pomoc (a taky samozrejme SEZNAM nema bankovni licence a potrebnou infrastrukturu) v tom co umi na trhu nejlepe ze vsech - online banking.
Teď, když máte možnost roznést eBanku na kopytech, tak tu nejste? Dneska jsem se o tomto způsobu dověděl. Mám hodně rozporuplný pocit. Nemyslím si, že to je šťastný tah a spoléhám na inteligenci potenciálních klientů. Myslím, že se tu jedná o pokus o reklamu, ale nejsem přesvědčen, že správným směrem, spíše to bance uškodí, než pomůže. Uvidíme, jak to dlouho vydrží - tipuji 3 měsíce. Nemohu napsat všechno otevřeně, ale i pohled z vnějšku banky není tomuto kroku nakloněn.......