Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Banka nechtěla připsat bonus. S Finančním arbitrem změnila názor od Karel - Takže to máme ... 3 návštěvy pobočky banky,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2019 9:41

    Karel (neregistrovaný) 93.91.150.---

    Takže to máme ... 3 návštěvy pobočky banky, pokaždé jiné, shánění potvrzení o příjmech, jedna návštěva Ministerstva financí, nepočítaně emailů do banky a finančnímu arbitrovi. Celkem to vychází na mnoho hodin promarněného času a 2 měsíce celkové nasranosti s celkovým ziskem 1000 Kč.

    Z čistě ekonomického hlediska je toto jednání neracionální. Leda, že by buzerování lidí někomu přinášelo větší potěšení, než jiná bohulibá činnost, např. relaxování u bazénu nebo sekání trávníku. A protože je toto jednání u p. Chrze běžné, je možné, že se jedná buď o úchylku, nebo spíše o duševní poruchu.

  • 5. 6. 2019 10:16

    Patrik Chrz

    Ano, i tak je možné se na to dívat, ostatně přesně s tímto banka kalkuluje, že nárok klienta zamítne a ten se přece kvůli tisícovce nebude hádat, zanadává si u piva, jak jsou ty banky hrozné, ale nic neudělá.

    Právě proto jsem ten článek napsal, aby i ostatní klienti se nebáli na Finančního arbitra obrátit (já už mám za sebou dva spory vyhrané, jeden zrovna rozjetý a jeden připravuji), protože pokud se to stane standardem, nebude první krok banky "dělat mrtvého brouka" a druhý "všechno zamítnout". Ostatně to je vidět i v mém článku - první dopis - bez reakce, druhý dopis - bez reakce, třetí dopis - bez reakce, teprve poté, co dostala banka výzvu od Finančního arbitra, začala reagovat a najednou na reakci nepotřebovala ani 24 hodin. Ano, zkusila pak "fázi 2", tj. "všechno zamítnout" (dokonce to vypadá jako by ten zamítací dopis psal operátor z infolinky, který bez prostudování dostupných dokladů jen vyplnil údaje do zamítacího dopisu), teprve po mém odvolání se banka začala případem skutečně zabývat.

  • 5. 6. 2019 10:21

    Pavel (neregistrovaný) 85.163.13.---

    Ale notak. Lidé jsou různí a buďte za to rád. Já třeba znám jednu ženskou, pro kterou je koníček papírování a vyřizování různých lejster a jsem za to rád, i když já tuto činnost nesnáším a je pro mě nepochopitelné, že se to někomu může líbit. Patrik takhle ukazuje bankám, že si opravdu nemůžou dovolit všechno a ony se pak budou o něco lépe chovat i k nám ostatním, kterým by po zralé uvaze a spočítání kladů a záporů vyšlo, že se bojovat s bankou nevyplatí. A místo, abyste mu projevil vděk, tak na něj jen a jen kydáte špínu.

  • 5. 6. 2019 10:43

    PepaJa (neregistrovaný) 93.185.56.---

    Takže podle Vás je v pořádku, když někdo něco slíbí (smluvně nebo jinak) nebo má vůči Vám nějakou povinnost (např. ze zákona), ale nesplní to a doufá, že se Vám to nevyplatí řešit?

  • 7. 6. 2019 13:41

    IP (neregistrovaný) 192.193.116.---

    Zajímavá byla zejména poslední věta, ta na mne zapůsobila jako velmi silné lákadlo. Požádám si o půjčku, nechám si udělat nabídku a půjčku si nakonec nevezmu.

    Je to duchovní. Jednak duch chudoby a duch mamonu.

  • 10. 6. 2019 17:20

    Wavey (neregistrovaný) 185.16.181.---

    dobrý den,
    mohl byste mi napsat na mail. Taktéž budu řešit spor s bankou, i přes finanční arbitr.
    pokud mohu vás poprosit , ráda bych Vám dala e-mailový kontakt.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).