Vlákno názorů k článku Banka jako kamarád a máma v mobilu. Péče o peníze už nestačí, klienti chtějí emoce od Ladislav Strnad - Obávám se, že nesouhlasím. Normální klient chce od...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 4. 2022 14:21

    Ladislav Strnad

    Obávám se, že nesouhlasím. Normální klient chce od banky spolehlivost, jednoduchost, a férovost. A jednoduché a přehledné ovládání účtu(ů) v IB. Bez vyskakovacích nabídek, bez rozcapeného uživatelského rozhraní a vtíravých nabídek. Aby se s tím dalo pracovat. Názorným příkladem budiž IB FIO banky. Jednoduché, přehledné a "neanarchistické" (IB si nedělá co chce, ale pouze to, co zákazník požaduje udělat). Mám zkušenost z ČS, z ČSOB, Monety a FIO. Na práci jednoznačně FIO, ostatní - soukromé Moneta.

    29. 4. 2022, 14:21 editováno autorem komentáře

  • 30. 4. 2022 11:52

    MOJE JMÉNO

    Naprostý souhlas. O žadné emoce a bankovního kamaráda rozhodně nestojím.
    FIO je moje jednička z mnoha důvodů, ale smartbanka je rozhodně ten nejdůležitější. Z výše jmenovaných využívám ještě Monetu, která za poslední dva roky udělala velký pokrok, ale jejich smartbanka je sice plně funkční, ale překynutá množstvím modulů, které nepotřebuji. V minulosti (4 roky zpět) jsem měl ještě tu "čest" s ČSOB u neplnoletého dítka a něco tak děsivého jsem netušil, že může v dnešní době přežívat. Dcera hned první den po 18inách přešla k FIU....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).