Vlákno názorů k článku Autopůjčovna si sama stáhla z karty peníze za pokuty. Můžete to úspěšně reklamovat? od Blanka_B - Zajímavý článek, nejvíce mne překvapila informace o sankci,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 12. 2022 3:05

    Blanka_B

    Zajímavý článek, nejvíce mne překvapila informace o sankci, kterou je banka povinna uhradit finančnímu arbitrovi. Sama jsem prostřednictvím této velmi užitečné instituce úspěšně vedla několik sporů a finanční arbitr se mne zastal i v případě, kdy jsem to opravdu nečekala - šlo o předčasnou výpověď termínovaných vkladů ze strany banky v okamžiku, kdy pro ni tyto termínované vklady přestaly být výhodné. V mnohastránkových podmínkách si totiž banka opravdu takovouto možnost vyhradila, finanční arbitr se mne však zastal s tím, že tyto podmínky byly evidentně nevyvážené v neprospěch klienta, který za případné předčasné ukončení termínovaného vkladu musel bance uhradit sankční poplatky. Banka mi tedy musela doplatit ušlé úroky ve výši několika desítek tisíc a jak jsem se dnes ze článku dozvěděla, stálo ji to i 15 tisíc na sankcích, což je dobře, alespoň si banky uvědomí, že mají s klienty zacházet slušně.

  • 13. 12. 2022 3:09

    Blanka_B

    Ale abych nebyla vůči bankám nespravedlivá, před několika lety mi banka pomohla ve sporu s norskou autopůjčovnou, která mi bez mého vědomí stáhla z karty po téměř půl roce po návratu z Norska cca 12 tisíc za údajné poškození vozu. Takže palec nahoru nejen pro instituci Finančního arbitra, ale i pro možnost řešení celé řady situací pomocí reklamačního chargeback :-).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).