že kdokoli má právo na cokoli od koholi, pokud to není osobní údaj dle zákona. Snad ještě taky existuje něco jako soukromí a diskrétnost mezi obchodníkem a zakazníkem. Krom toho co je z hlediska ochrany osobních údajů zcestné rozhoduje právě ÚOOÚ, nikoli Zbyňek Veselý ze sdružení SOVA.
Pokud byly rohlíky posypány omylem jedem, tak si piš, že Lidl tě dohledá, bude-li to technicky možné.
Problém je v něčem jiném: 1) autorizovaný servis tuto informaci neposkytne ani za úplatu, za účelem zamezení podvodu 2) autorizovaný servis, když už se rozhodl podvody krýt, informace nedokáže utajit (přes známého), ty ústave.
Zajímavé že mě (nebo byvalé majitele) nikdo neshaněl, když se s mým vozem nikdo nedostavil na automobilkou vyhlášenou svolávací akci - přitom rizikem mělo být i nebezpečí vzniku požáru od té vadné součástky. Vůz byl prodaný jako nový v ČR, takže sehnat provozovatele jistě problém nebyl.
Proč by měl Lidl shánět kupce otrávených rohlíků? Jak jsi na to přišel?
Lidl by měl poskytnou maximální možnou součinnost s policií, hygienou atd, pokud by něco takového nastalo. Úplně stejně, jak servisy. Po nich také nikdo nechce, aby sháněli kupce auta, které si u nich nechal někdo v minulosti opravit.